SAMSUNG' tan applea fena ayar :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
    Konu Sahibi
SAMSUNG' tan applea fena ayar :D
yaa biraz önce bir yabancı sitede gördüm..

samsung kaybettiği davanın tazminatını apple a 30 TIR dolusu 5cent göndererek ödemiş :kop2:
fena ayar vermiş ne güldüm yaaa.. :kop:

haberin doğrulugunu bilen varmı :zuhaha:
edit------------------
bence haber doğru
 


night_jack

night_jack

Üye
Davayı kazanmaları zoruna gittiğinden,öyle olmuş olabilir.
 
lordufuk

lordufuk

Üye
Adamlar haklı eğer o dava parasını öderlerse apple dünyanın en değerli markası olucak microsofta fark tıkacak anlıyacağınız samsung un işine gelmemiştir bence :kop:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Samsung patent ihlali sebebiyle :apple:'a 1 milyar dolar ödeyecek
 

_symbiancı_

Üye
30 tır 5 cent:D
 
codblackops2

codblackops2

Üye
eğer gerçekse ne gülerim varya :aha:
 
spy ghost

spy ghost

Üye
samsung bu ne yapacağı belli olmaz
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Samsung çıkaracağı yeni telefonun ismini de Galaxy5 cent koymayı planlıyormuş. :kop2:

- - - Eklendi - - -

Haberin doğru olduğuna inanmıyorum ya, nerden bulacaklar 30 tır dolusu 5 centi..

Ama espirisi bile süper, hâlâ gülüyorum :kop:
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
samsungun başına temel mi geçti yoksa :hmmm :ehe
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Adamlar haklı eğer o dava parasını öderlerse apple dünyanın en değerli markası olucak microsofta fark tıkacak anlıyacağınız samsung un işine gelmemiştir bence :kop:

Zaten Apple dünyanın gelmiş geçmiş en değerli firması oldu 1-2 gün önce.Artık MS ne en değerli şirken ne de gelmiş geçmiş en değerli şirket yani.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
    Konu Sahibi
tam olarak site budur..
google çeviri sağolsun

 
otostopçu

otostopçu

Üye
türk lirasına çevirip 1 kuruşla gönderselerdi :ehe
 

_symbiancı_

Üye
beyler apple zengin olmuş :D:):aha:
 
fatih54102

fatih54102

Üye
samsung zoruna gitmiş demekki.
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
sakız gönderselermiş :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
:zuhaha:
 

_symbiancı_

Üye
:):):):D:ehe

- - - Eklendi - - -

:):):):D:ehe
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Sorun degil getirsinler ben tumlerim parayi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

leonardo08
Cevap
3
Görüntüleme
2K
Nextman
Silinen Üye 94869
Cevap
53
Görüntüleme
4K
papakudioflu
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez
Cevap
8
Görüntüleme
15K
Love Prince


Üst Alt