Samsung Stara Android Yüklenecek

Sponsorlu Bağlantılar

didyou

Üye
Android yüklemek istiyorum Star'a dede adamlar senle temiz bi dalga geçsinler.
 
  • Beğen
Tepkiler: onurgunay35


SilentOne

SilentOne

Üye
samsung stara android yükleyene helal olsun derim
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
didyou ya yüklerlerse :pro:
 

didyou

Üye
Ya azcık gerçekci olun ne işlemci var ne ram var ne rom var nede başka bişey var.Nasıl android yüklicekler kardeşim.Tamam yüklense benimde hoşuma gider de imkansız.Hadi diyelim yüklediler stabil çalışacağına inanıyormusunuz.Bi uygulama yüklesen apışıp kalır telefon.Bişeyden çakmıyosunuz bari azcık mantıklı düşünün.
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
senin işlemci dediğin nokianın 5800ından hızlı ram ve rom konusuna gelince istese samsung rahat rahat hallederdi o konuları
 

didyou

Üye
senin işlemci dediğin nokianın 5800ından hızlı ram ve rom konusuna gelince istese samsung rahat rahat hallederdi o konuları

Nasıl hızlı kardeşim.Mp3 çalarken kasıyor,menülerde kaydırma yaparken kasıyor özelliklede fotolarda.Nete girerken ne bilim bi 5800 kadar seri giremiyor.Hem hızlı olmasının bi mantığı yok çünkü starda işletim sistemi yok.Adamlar klasik java tabanlı bi telefona neden hızlı işlemci koysunlarki.Hem ram rom konusu donanımsaldır öyle ha deyince halledilemez.Telefon üretildiğinde yapılması gerekiyordu onların.
 
  • Beğen
Tepkiler: willsa07
One907

One907

Üye
Nasıl hızlı kardeşim.Mp3 çalarken kasıyor,menülerde kaydırma yaparken kasıyor özelliklede fotolarda.Nete girerken ne bilim bi 5800 kadar seri giremiyor.Hem hızlı olmasının bi mantığı yok çünkü starda işletim sistemi yok.Adamlar klasik java tabanlı bi telefona neden hızlı işlemci koysunlarki.Hem ram rom konusu donanımsaldır öyle ha deyince halledilemez.Telefon üretildiğinde yapılması gerekiyordu onların.

Katılıyorum :oke:
 
SAINT1

SAINT1

Üye
Arkadaşlar fazla kasmaya gerek yok samsung star'dan bi x one çıkartamayız.
Artık daha fazlasını isteyen yeni bir telefon alacak.Star'ın kapasitesi belli idi zaten.Samsung birşeyler yapsaydı belki daha keyifle kullanırdık ama malesef oda satışa getirdi ben sattım ne yaparsan yap der gibi bıraktı bizi.
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Android 2.0 yükleme projesi yeniden başlatıldı gelişmeleri buralardan takip edebilirsiniz ;

1.
2.

Verdiğim linklerden gelişmeleri takip edebilirsiniz ne olursa yazıyorlar :oke:
 

didyou

Üye
Boşa uğraşıyorsunuz.Ha bi 5800 veya benzeri bi telefon olsa yüklenme ihtimali daha yüksek çünkü işlemcisi hızlı +ram +rom vs var.Ama Star'ın kapasitesi belli.Sizin yerinizde olsam paso Samsung'a mesaj atardım yeni ve sorunsuz bir firmware için.En azından daha yüksek bi ihtimal çıkar.Şöyle 3d efektleri olan bi firmware çıksa arayüz biraz daha göze hitap etse ve telefonu hızlandırsa(daha seri kaydırma vs) süper olur.Samsung'u mesaj bombardımanına tutun.
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Her telefonda Ram , Rom ve İşlemci vardır :nono: . Firmware konusuna gelincede biz artık firmware üzerinde bütün değişiklikleri yapabildiğimiz için artık Samsunga boşuna mesaj atmayı bıraktık zaten saçma saçma cevaplar veriyorlar.
 

didyou

Üye
Her telefonda Ram , Rom ve İşlemci vardır :nono: . Firmware konusuna gelincede biz artık firmware üzerinde bütün değişiklikleri yapabildiğimiz için artık Samsunga boşuna mesaj atmayı bıraktık zaten saçma saçma cevaplar veriyorlar.

Ne gibi değişiklikler yaptınızki.Ekle bana bi firmwarede şöyle güzel menü geçiş efektleri,telefonun daha seri hareket etmesini sağla o zaman bende eline sağlık diyeyim.
 
Paranoya

Paranoya

Üye

didyou

Üye
Aslında bi video fena olmazdı.
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Birazdan resim ekleyeceğim ordan bakarsın nasıl olduğuna . :oke:
 

didyou

Üye
Video ekleyebilirsen daha temiz olur menü efektlerini felan görmek için.
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Bakarız bir ara :oke:
 
endo16

endo16

Üye
Nasıl hızlı kardeşim.Mp3 çalarken kasıyor,menülerde kaydırma yaparken kasıyor özelliklede fotolarda.Nete girerken ne bilim bi 5800 kadar seri giremiyor.Hem hızlı olmasının bi mantığı yok çünkü starda işletim sistemi yok.Adamlar klasik java tabanlı bi telefona neden hızlı işlemci koysunlarki.Hem ram rom konusu donanımsaldır öyle ha deyince halledilemez.Telefon üretildiğinde yapılması gerekiyordu onların.

sen hiç 5800 kullandın mı benim arkadaşımda vardı müzik açtığı zaman telefonun ekran 5 sn booyunca kararıyodu anlıyacağın 5 sn kitlenio sen hiç starda müzik açarken 5 sn kilitlenme yaşadın mı?
 

didyou

Üye
sen hiç 5800 kullandın mı benim arkadaşımda vardı müzik açtığı zaman telefonun ekran 5 sn booyunca kararıyodu anlıyacağın 5 sn kitlenio sen hiç starda müzik açarken 5 sn kilitlenme yaşadın mı?

Mp3 çalarken kasıyor telefon menülerde gezinmek felan işkence oluyor.
 


Üst Alt