senin işlemci dediğin nokianın 5800ından hızlı ram ve rom konusuna gelince istese samsung rahat rahat hallederdi o konuları
Nasıl hızlı kardeşim.Mp3 çalarken kasıyor,menülerde kaydırma yaparken kasıyor özelliklede fotolarda.Nete girerken ne bilim bi 5800 kadar seri giremiyor.Hem hızlı olmasının bi mantığı yok çünkü starda işletim sistemi yok.Adamlar klasik java tabanlı bi telefona neden hızlı işlemci koysunlarki.Hem ram rom konusu donanımsaldır öyle ha deyince halledilemez.Telefon üretildiğinde yapılması gerekiyordu onların.

Her telefonda Ram , Rom ve İşlemci vardır. Firmware konusuna gelincede biz artık firmware üzerinde bütün değişiklikleri yapabildiğimiz için artık Samsunga boşuna mesaj atmayı bıraktık zaten saçma saçma cevaplar veriyorlar.
Nasıl hızlı kardeşim.Mp3 çalarken kasıyor,menülerde kaydırma yaparken kasıyor özelliklede fotolarda.Nete girerken ne bilim bi 5800 kadar seri giremiyor.Hem hızlı olmasının bi mantığı yok çünkü starda işletim sistemi yok.Adamlar klasik java tabanlı bi telefona neden hızlı işlemci koysunlarki.Hem ram rom konusu donanımsaldır öyle ha deyince halledilemez.Telefon üretildiğinde yapılması gerekiyordu onların.
sen hiç 5800 kullandın mı benim arkadaşımda vardı müzik açtığı zaman telefonun ekran 5 sn booyunca kararıyodu anlıyacağın 5 sn kitlenio sen hiç starda müzik açarken 5 sn kilitlenme yaşadın mı?
Mp3 çalarken kasıyor telefon menülerde gezinmek felan işkence oluyor.
