13 yaşındayım en fazla harçlığım 5 lira 2 ay lazım bana

oldu adminlere sesleniyorum kötü örnek oluyo bu bana![]()

yazık ben günlük 5 lira alıyom karı kıza yediriyom(karı =kola kız=cips)
berkay çok güldüm lafına
kardeş dediğini yaparız da kaç kişiyiz sanki :S

