Samsung Stara Android Yüklenecek

Paranoya

Üye

eee yani ?
 

osmanefe

Üye
telefonun anasının ağlatıldığı bir site sanırım herkezin koşuna gidicek

--------------- Ekleme ---------------


yanisi telefonda düşük hız olmasada olsa bir 3g bulunakda ve ikinci yanisi melela microsoft xp işletim sisteminde çıktığı zamna için nvidianin fx5200 ekran karına kadar driverlerini intelin realteki bazı ses kartlarını boardcomun pcı wifi kartlarının ve bunun gibi birçok driveri destekliyordu kısacası androidde bu şekilde günümüzdeki telefon devresi üreticilerin temel ve en çok kullanılma ihtimali olan donanımlarının driverlerini desteklemekte resimde yuvarlak bantla kaplı olan işlemci onun harici diğer büyük dikdörtgen telefon hafızası diğer küçük çipler ise wifi radyo ve gsm çipleridir

Res,m aslında sitelerde gezinirken buldum ve ilk defa içini gördüm paylaşayım dedim tahminicede üzrinde donanımlar yadığım şekilde
 

Paranoya

Üye
telefonun anasını ağlatıyorlar ve telefon banamısın demiyor .

Şimdi anladım ne demek istediğini .
 
    Konu Sahibi
eski telefonuma bak be 150 milyondan da gitti gül gibi telefon vay be
 

osmanefe

Üye
bakıyorum dostum telefona nasıl atıcam onlara bakıyorum benzer özelikdeki telefonların rom filelerini araştırıyorum
 

osmanefe

Üye
yaw şu 5800 canımı sıktı keşke zamandında 5800 alaydımşimdi alsam bir dert almasam bir dert zmanı geçti tlefonun

--------------- Ekleme ---------------

açıcam samsung teknik servisine sövücem sövücem kapatıcam arkdaş sinir oldum :S tutki neredeyse 8 yıldır nokia kullanan biri tutki applenin bile bugün övünç kaynağı olan yazılım desteği gibi nokiayı bırak git samsung star al ahhh ahh bolu gibi küçük yerde oturunca oluyor böyle şeyler ankarada media markda gidiyosu tek tek inceliyorsun bakıyorsun hiç bir yer yok neyse .. giren şemsiyeyi açtım bir kere

--------------- Ekleme ---------------

Aslında birşeyi merak ediyorum normal stardada wifi devresi olabilirmiki ? normal starım olsa wifi firmwaresi yükleyip denemekl isterdim
 

Paranoya

Üye

eğer yüklenenebilirliğini garanti edersen ben yüklerim bende normal star var
 

osmanefe

Üye
100 mb rom 48 mb ram ile şu anda hafif kasmalarla emülatörde çalışıyor 1,5 çalıştırıp yükünü azaltmak istiyordum ama 240*400 de çoğu widget sıkıntı çıkarıyor. Kasmlar sadece yeni widget eklerken oluyor genel itibariylen akıcı kullanım var. Ama bunu telefona atmak için multi loader kullanılmıyor rom dosyasını zorla telefona atabileceğim bir yazılım varmı bilen ?
 

Paranoya

Üye
TkFile explorer diye bi yazılım var bi dene istersen .
 

osmanefe

Üye


eğer yüklenenebilirliğini garanti edersen ben yüklerim bende normal star var

yani şöye diyeyim kendi wifim admin ayarlarıyla oynarken çöktü ve ben firmware araken 5233w firmwaresi diye indirdiğim firmware 5230 firmwaresi çıktı kuruldu ve açıldı fakat wifi çalışmadı ama doğru firmwareyi yüklediğimde eski haline geldi garanti vemrek biraz zor çünkü firmware olayı kumar gibi birşey

--------------- Ekleme ---------------

ama bende normal olsa kurardım ya açılmaz yada açılır warsa donanım çalışır hiç açılmadı tekrar firmware atardım ama o download yazısı biosla ilgilmi yoksa firmwarenin marifetimi bilmiyorum bunu anlamanın yoluda söyle olur sanırım firmware yüklenirken bapğlatısı kopan hata alan yarı da kalan veya hatalı firmware yükleyen ve açılmayan birinde hala bu yazı çıkıyorsa donanımsal yani biosla çıkmayıpda çöpe gidiyorsada yazılımsal olur oda kötü olur
 

Paranoya

Üye
gelen download yazısı biosla ilgili değil zaten öyle olsa hertürlü gelir . Baktınmı TkFilexplorer a .
 

osmanefe

Üye
bakıtım da download yazısı çıkmadı diyeli,m tlefon tamamen bitti bunu teknik serviste tekrar eski haline çevirebiliyorlarmı peki
 

Paranoya

Üye
evet . benim bozulmuştu anakartı değiştirdiler
 

osmanefe

Üye
biraz önce gördüm forumu geziyorumda e para aldılarmı ?
 

yusfcuk

Üye
bakıtım da download yazısı çıkmadı diyeli,m tlefon tamamen bitti bunu teknik serviste tekrar eski haline çevirebiliyorlarmı peki

Ben başka bir telefonun firmware sini yüklerken hata aldim. Dahada download yazısı gelmedi. servise göndermek zorunda kalırsın download yazısı gelmesse. anakart değiştiriyorlar
 

osmanefe

Üye
Anakart değişi yapmıyorlardır nokiada bu tarz sıkıntılar için 2 tür güncelleme şekli var birisi normal yoldan usbden atarak diğeri ise f le başlayan bir yöntem bu yöntem telefonun boardında bulunan küçük noktalar var bu noktalar programsız firmware atmak için kullanılıyor bence samsung firması bunları koymayacak kadar slk değildir bi board 40 liraya maal olsa o yöntem ile tamir 5 lirayı geçmez. Ve ayrıca sadece telefonlarda değil bilgisayrlardada yanlış bios updatelerinde aynı yöntemle tamir yapılıyor