Paranoya
Üye
stabiliteden bende emin değilim çok sıkıntı çıkarabilir ama gsm yani arama wcdma edge gprs gibi sistemlerde sıkıntı çıkarmayacaktır diye umuyorum çünkü bu tarz donanımların çiplerini üretene belli başlı firmalar var ve arm işlemci kendi içerisinde bluetouth, "bir ihtimal wifi" ,ram ,rom denetçileri ve bilgiayara bağladığımız com denetçisini içermekte ve "bir ihimalde ses çipide" işlemciye dahil durumda olabilir ve telefonda en alt seviyede olsa 3g "wcdma 384 kbps" vardır telefonu test moduna getirdiğinizde aktif oluyor yazılımsal olarak kapalı veya edge olarak gösteriliyor
eee yani ?
eski telefonuma bak be 150 milyondan da gitti gül gibi telefon vay be
bakıyorum dostum telefona nasıl atıcam onlara bakıyorum benzer özelikdeki telefonların rom filelerini araştırıyorum
yaw şu 5800 canımı sıktı keşke zamandında 5800 alaydımşimdi alsam bir dert almasam bir dert zmanı geçti tlefonun
--------------- Ekleme ---------------
açıcam samsung teknik servisine sövücem sövücem kapatıcam arkdaş sinir oldum :S tutki neredeyse 8 yıldır nokia kullanan biri tutki applenin bile bugün övünç kaynağı olan yazılım desteği gibi nokiayı bırak git samsung star al ahhh ahh bolu gibi küçük yerde oturunca oluyor böyle şeyler ankarada media markda gidiyosu tek tek inceliyorsun bakıyorsun hiç bir yer yokneyse .. giren şemsiyeyi açtım bir kere
--------------- Ekleme ---------------
Aslında birşeyi merak ediyorum normal stardada wifi devresi olabilirmiki ? normal starım olsa wifi firmwaresi yükleyip denemekl isterdim
eğer yüklenenebilirliğini garanti edersen ben yüklerim bende normal star var
bakıtım da download yazısı çıkmadı diyeli,m tlefon tamamen bitti bunu teknik serviste tekrar eski haline çevirebiliyorlarmı peki
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?