

























































































































































































































































































































































































































































































kardeş sen bi yardım edermisin bana.napmam gerekiyo.neyi yüklicem tele ne yi atacam bi yardımcı ol be.acayip heve yaptım.nedir bu
--------------- Ekleme ---------------
biri yardım etsin yaaa
--------------- Ekleme ---------------
napmam gerekiyo.şu özel msj göndermem için.





aman yüklemeyin ben ilk bunu yüklemiştim herşeyi doğru yapmıştm ama o ayçiçeğinin altındaki çizgi dolmuyodu yarıda kalıyodu hatalı sanırım bu![]()

ben yükleyememiştim ama.Hatalı değil
Ama ben orjinal daha iyi derim. Herşey var.
