EERRTTAANN
Üye
Samsung star wifi ile ilgili soru!
meraba bnm samsung star wifi cep telefonum var wifi ile evdeki modeme baglanıp facebook-youtube gibi sitelere giriyorum ama sonradan şunu fark ettim facebook a girdigimde resimler çok küçük çıkıyor(normalde resimler büyük ).telefonda olan program samsung mobile browser 0.8 ama arkadaşımın internet paketi var telefonu coby pro (klavyeli)onda resimler büyük çıkıyor.cevap veren herkeze tşk.
