30.07.1985 doğumluyum dostum. Neden Beta kelimesi kullanılıyor biliyormusun? Çünkü yüklediğin BETA. Betanın tanımını yaptık öğrenmişsindir artık. Seninle ilgili bir konuda by mdk yerine asdfgh mi diyelim? Beta yerine uygun bir kelime bul onu söyleyelim. Oldumu? Tamamsa, herkese sataşıp, açtığın gereksiz konu hakkında eleştiri yapanlara bulaşma. Şöyle desen anlardık. Kusura bakmayın arkadaşlar başlığı değiştiriyorum yanlış açmışım diye. Ama nerde? Ulan konu açtım eleştiri geldi, sen kimsin sen nasıl benim konuma eleştiri yaparsın diye düşünüyorsun sanırım. Ama iş böyle değil konuyu açarsın gerekli yerlerde yardımcı olurlar, beğenirler, taşa tutarlar. Sende yazılanlardan çıkarım yaparsın. Sen diyorsunya Çocuk dolmuş diye, sor bakalım kimler çocuk. Ve madem çocuklar eleştiri yapamıyor., konunun başına 18+ adult content diye bir ibare yaz. Gereksiz konuyu savunup gereksiz savunmalarınla insanları gerekli eleştiriler yapmaya maruz bıraktığın için tebrikler.