İşletim sistemi olmayan Telefon alma derim Tema bile yüklemiyorsun...Monte yi kullanıyorum karizmatik telefon güzel telefon...
Diğer Telefon klavyeli yanlış hatırlamıyorsam oda güzel birşeye benziyor işletim sistemine önem vermiyorsan Monte yi al derim...
![]()
Arkadaşlar İki Telefon Hakkında Kullananlar Bilgi Versin Vede Hangisini Önerirsiniz Kısa Zamanda Cevap Verirseniz İyi Olur Teşekkürler.



Arkadaşa sonuna kadar hak veriyorum. Ben de aynılarını yazacaktım arkadaş yazmasa. Bu Monte, Corby gibi Samsung telefonlarda işletim sistemi yok. Nokia'ya bilgisayarda kullandığın Windows 98'i bile yükleyebilirsin, çalışır. Ekranı diğer 2 modelden büyüktür 5800'ın, ve nHD ekrandır. 640x360 çözünürlük bir telefon ekranı için oldukça büyük, bundan 6-7 yıl önce 640x480 bilgisayar ekranı kullanıyorduk düşün5800'ın ekranı 640*360 nHD 16/9 3,2 inç bir ekran
Monte ise 240*320 3,0 inç bir ekran
Sonuç : 5800 ekranı çok çok daha iyi.
2) Monte de bir işletim sistemi bile yok.En basidinden güzel bir program oyun bulamazsınız.
5800 da ise dünyanın en iyi işletim sistemlerinden biri olan Symbian var.Binlerce çeşit çeşit oyun ve program bulabilirsiniz.
3) Monte nin kamerasında özel bir mercek yok.
5800 da ise dünyanın en iyi lens markalarından olan Sony'nin kullandığı Carl Zeiss mercekler var.
4) Monte de flash yok.Bir iki site hariç internette video izleyemezsiniz.
5) 5800'ın geliştirilebilme olanağı çok daha fazla.Çeşit çeşit hack var.Telefonu baştan aşağı değiştirebilir hatta menüsünü tıpatıp iPhone bile yapabilirsiniz.Ama Monte'nin geliştirilebilme seçeneği sıfır.
6) Montede kapasitif ekran var.
5800da ise dirençsel ekran varDokunmatik hassasiyeti konusunda Monte daha iyi ama 5800'ı son versiyona güncelleyip birde hacklerseniz ve telefonu parmağınızın ucu veya tırnağınızla kullanırsanız Monte'yi aratmayacak bir performansa sahip olur 5800.
Sonuç : 5800 çok daha iyi bir telefon.Bazıları 5800'a basmatik diyor ama onlar telefonun kalibrasyonunu yapmadan güncellemesini yapmadan konuşan kişiler.Tırnağınla kullanırsan 5800 gayet rahat bir telefon![]()


bu nedir yaa durup dururken neden monteyle 5800 ı kıyasladınız şimdi
kullanmasak yiyecez
varda ne oluyo 3 senedir tanıdığım herkes kötü fotoğraf video çekmesinden yakınıyor montede de panaromik çekim -manzara vb modları var
montede flaş var kim demiş yok diye biri uydurmuş hemen atlamışsınız sizde
bide telefon için tırnak bırakalım ozaman(ki çoğu 5800 kullanıcısı yapıyor) basmatik takoz 5800
monte 2010 çıkışlı
bu nedir yaa durup dururken neden monteyle 5800 ı kıyasladınız şimdi
hemde kopyala yapıştırla![]()
madem karşılaştırma yapmışsın alakasız bi yerde alakasız bir telefonla hemde kopyala yapıştırla şöyle cevap vereyim
1=5800 ın ekranı BASMATİK tir monteyle kıyaslandığında
5800 ın ekranı DAR dır montede ekran geniştir 5800 da ise ince uzun bişey
MONTEDE de HD videolar ve filmler ÇOK KALİTELİ HD şeklinde izleniyor TAM EKRAN
ÇOK ÇOK İYİ olan ekranı birde telefonları yanyana koyup ta inceledikten sonra görseydiniz
MONTEDE renk parlaklığı ve renk kontrastları çok uyumludur ve renkler daha canlıdır EKRANIN kapasitif olmasından dolayıda renkler daha canlıdır
2=symbian mı dünyanın en iyi işletim sistemikullanmasak yiyecez
symbian=yavaşlık-donma-kasma-resetlenme-hard format-VİRÜSS
symbian da binlerce çeşit program olabilir ama çok olması iyi olması anlamına gelmez çoğu dandik zaten
ayrıca SERTİFİKA sorunuda insanı ayrı deli eder
ama montede hiç öyle sorunlar yok
-hız-estetik-istenildiği gibi özelleştirilen 3 tane birbirinden bağımsız ana ekran
-istenildiği gibi özelleştirilen ana menü
-arkada 3 oyun çalışır-müzik çalar çalışır ve internete girersin hiç tınlamaz
-VİRÜS yok SERTİFİKA yok RESETLENME yok DONMA yok daha ne olsun
MONTEYE SIRF BENİM BİLGİSAYARIMDA 1500 İN ÜSTÜNDE OYUN-PROGRAM VAR
3=5800 da mercek varmışvarda ne oluyo 3 senedir tanıdığım herkes kötü fotoğraf video çekmesinden yakınıyor montede de panaromik çekim -manzara vb modları var
4=montede flaş var kim demiş yok diye biri uydurmuş hemen atlamışsınız sizde
flaş montede de 5800 da da var
5800 da faceden video izleniyormu? izlede sonra gel monteye bi kaç siteden izleniyor falan deMİŞSİNİZ
5800 da da bikaç siteden video izleniyor
5= montenin geliştirile bilmesi 0 mı
ne deiyosun sen ya asıl monte istenildiği gibi özelleştiriliyor
bir sürü avrupa yazılımı var
İphone-windows-android-blackberry vb... birsürü modlu fw mevcut bilmeden etmeden konuşuluyor![]()
6= 5800 a ne yaparsan yap dokunmatiğ montenin yanına bile yaklaşamaz monte hertürlü ezer geçer
7=tırnağınla kullanırsan 5800 rahat bi telefonmuşbide telefon için tırnak bırakalım ozaman(ki çoğu 5800 kullanıcısı yapıyor) basmatik takoz 5800
ilk çıktığında hatalar vardı, kasa açıklığı vardı, yazılım hatası vardı, o vardı bu vardı ŞİMDİ YOK MU arkadaş almış geçen telefon yine serviste halaa hatalı versyonları insanlara satılıyor
5800 3. senesine giriyor dede oldu artıkmonte 2010 çıkışlı
MONTENİN ŞARZI az kulolanımda 5-6 gün rahat götürür 5800 en baba 2 gün
MONTENİN TASARIMI 5800 a 5 tur fark atar
MONTEYE SAMSUNG LBS (route66) yı yüklediğnde GPS uçar
İSTEDİĞİN KADAR OYUN PROGRAM YÜKLE TINLAMAZ
SIRF ANA EKRANINA BİLE İSTEDİĞİN WİDGETLERİ KOYABİLİRSİN youtube-facebook-twitter hepsi mevcut ve kendinde ekleyebilirsin
5800 müzik telefonu RADYOSU bile adam gibi çalışmıyor
uzun lafın kısası bu devirde 5800 gibi eski-basmatik-symbianlı -hatalı bir telefona para verilmez
telefonları karşılaştırmadan önce biraz araştırsaydınız keşke vede kendi yorumlarınız forumda daha yararlı olacaktır başka forumlardan alıntılar hiç hoş değil
arkadaşada kesinlikle samsung s5620 monte yi öneriyorum süper bi cihaz her özelliği var herşeyide kullanılıyor alırsan pişman olmazsın sorunların olursada burda bize sorabilirsin monte kullananlar cevaplamaya çalışırız
kesinlikle spot mal(yurtışı-kaçak vb..) alma ne oldukları belli değil
iyi akşamlar
eğer telefonda olağan üstü bir sorun olursada as hard formatı yola devam üçüncü olarak kamerası çok iyi olmaya bilir ama monteden bin kat daha iyi olduğunu söyleyebilirim 4. asıl arkadaşım sn bilip bilmeden konuşma montede flaş yok
ve bolt adlı tarayıcıyla intediğin gibi video izleyebilirsin heryerde 6. montenin dokunmatiği daha iyi olabilir ama resestive ekranında kndine göre iyi olduğu yerler var ve 5800 da istediğin gibi deiştirilebilir ve programı rahatlıkla yüklersin bn suan telimde n97nin ve c6nını programını kullanıom
yani 450 tllik telde 1 milyarlık işletim sistemi ve yazılım hataları ve kasa açıklığı artık nerdeyse yok belki nadiren gelebilir onuda başvurarak deiştirtirebilirsin ve telefon v52 ile adeta uçuyor
ayrıca radyodaki rds sorunu çözüldü artık o tür takılmalar olmuyor 5800 kullanmadan yorum yapmayalım 



baranselona kafanı karıştırmasın. Telefonu dışarıdan incele flaş yok. Neyse 5800 kullanmayanlar bilmez. Ama ben sana şunu söyleyeyim 590 TL'ye Samsung Wave'nin yeni modelini al. iPhone gibi telefon harika bir telefon bence.
kafayı karıştırma yok TAMAMEN SİZİN YANLIŞ ANLAMANIZ ve BENİ KAFA KARIŞTIRMAKLA SUÇLAMANIZ
yani internetten video vb.. izlemeye yarayan program çeşididir kameradaki flaş değil 
kameradaki değil
baranselona arkadaşım %100 haklıdır, ona katılıyorum. Monte'de kapasitif ekran vardır ve bu donanımsaldır yazılımsal kesinlikle değil, symbian istenildiği modlansada baştan yaratılsada telefonda donanım yoksa kapasitif gibi olamaz. Monte Flash tabi ki var olmasa zaten kendine özgü youtube uygulamasından videolar izlenemezdi. Faceteki videoların da bir kısmı izlenebiliyor. Facebook'daki videoları çoğu telefon oynatamıyor zaten. Monte'nin ekranı daha geniş rahat rahat takılıyorsun ayrıca kamerası da kağıt üstünde aynı olsa da 5800'dan daha iyi "bin basar" demiyorum ama daha iyi, ayrıca 5800'a yüklenen uygulamalar çok dandik Monte'ninkiler de madah değil açıkcası ama iki telefonunki de idare eder öyle abartıldığı gibi symbian farkı koyar falan yalan bunlar Symbianın farkı koyduğu sürüm Symbian 3'tür o da N8/C6-01/C7/E7/X7 telefonlarında mevcuttur. Bu saatten sonra eğer illa da Nokia alıncaksa en düşük kapasitif ekranlı X6 alınmalıdır. Arkadaşın sorusuna dönersek ya Samsung S5620 Monte al ya da biraz daha para koy Samsung Wave 7233 al.

kafayı karıştırma yok TAMAMEN SİZİN YANLIŞ ANLAMANIZ ve BENİ KAFA KARIŞTIRMAKLA SUÇLAMANIZ
flaş derken kameradaki flaş tan bahsetmiyoruz sizin kafanız karışmış anlaşılan öncelikle neden bahsettiğimizi okusaydınız keşke bizim burada söylediğimiz FLASH player diryani internetten video vb.. izlemeye yarayan program çeşididir kameradaki flaş değil
ve montede flash vardırkameradaki değil
![]()

iğrenç sankı 0.0001 mhz işlemci var üstünde hele ekran yan döndüğünde bekle de açılsın bi oyun bul şu gıcık .sis sonra sertifika sorun la bi gidin dedim işinize aldım montemi geri bastım hero mod u vaaaavvvvvvvvvvvv
sonra 5800 ı sattı n8 aldı nalçak 
