Telefon Tavsiyesi Samsung S5620 Monte ? Samsung B5310 CorbyPRO ?

Sponsorlu Bağlantılar

metin_nn

Üye
    Konu Sahibi
Samsung S5620 Monte ? Samsung B5310 CorbyPRO ?
Arkadaşlar İki Telefon Hakkında Kullananlar Bilgi Versin Vede Hangisini Önerirsiniz Kısa Zamanda Cevap Verirseniz İyi Olur Teşekkürler.
 


'Davut

'Davut

Üye
İşletim sistemi olmayan Telefon alma derim Tema bile yüklemiyorsun...:) Monte yi kullanıyorum karizmatik telefon güzel telefon...:) Diğer Telefon klavyeli yanlış hatırlamıyorsam oda güzel birşeye benziyor işletim sistemine önem vermiyorsan Monte yi al derim...:)
 

metin_nn

Üye
    Konu Sahibi
İşletim sistemi olmayan Telefon alma derim Tema bile yüklemiyorsun...:) Monte yi kullanıyorum karizmatik telefon güzel telefon...:) Diğer Telefon klavyeli yanlış hatırlamıyorsam oda güzel birşeye benziyor işletim sistemine önem vermiyorsan Monte yi al derim...:)


öneriniz ? nedir.
 
BulBniGoogle

BulBniGoogle

Üye
Arkadaşlar İki Telefon Hakkında Kullananlar Bilgi Versin Vede Hangisini Önerirsiniz Kısa Zamanda Cevap Verirseniz İyi Olur Teşekkürler.

5800'ın ekranı 640*360 nHD 16/9 3,2 inç bir ekran

Monte ise 240*320 3,0 inç bir ekran

Sonuç : 5800 ekranı çok çok daha iyi.

2) Monte de bir işletim sistemi bile yok.En basidinden güzel bir program oyun bulamazsınız.
5800 da ise dünyanın en iyi işletim sistemlerinden biri olan Symbian var.Binlerce çeşit çeşit oyun ve program bulabilirsiniz.

3) Monte nin kamerasında özel bir mercek yok.
5800 da ise dünyanın en iyi lens markalarından olan Sony'nin kullandığı Carl Zeiss mercekler var.

4) Monte de flash yok.Bir iki site hariç internette video izleyemezsiniz.

5) 5800'ın geliştirilebilme olanağı çok daha fazla.Çeşit çeşit hack var.Telefonu baştan aşağı değiştirebilir hatta menüsünü tıpatıp iPhone bile yapabilirsiniz.Ama Monte'nin geliştirilebilme seçeneği sıfır.

6) Montede kapasitif ekran var.
5800da ise dirençsel ekran varDokunmatik hassasiyeti konusunda Monte daha iyi ama 5800'ı son versiyona güncelleyip birde hacklerseniz ve telefonu parmağınızın ucu veya tırnağınızla kullanırsanız Monte'yi aratmayacak bir performansa sahip olur 5800.

Sonuç : 5800 çok daha iyi bir telefon.Bazıları 5800'a basmatik diyor ama onlar telefonun kalibrasyonunu yapmadan güncellemesini yapmadan konuşan kişiler.Tırnağınla kullanırsan 5800 gayet rahat bir telefon:ehe:naughty::oke:
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
5800'ın ekranı 640*360 nHD 16/9 3,2 inç bir ekran

Monte ise 240*320 3,0 inç bir ekran

Sonuç : 5800 ekranı çok çok daha iyi.

2) Monte de bir işletim sistemi bile yok.En basidinden güzel bir program oyun bulamazsınız.
5800 da ise dünyanın en iyi işletim sistemlerinden biri olan Symbian var.Binlerce çeşit çeşit oyun ve program bulabilirsiniz.

3) Monte nin kamerasında özel bir mercek yok.
5800 da ise dünyanın en iyi lens markalarından olan Sony'nin kullandığı Carl Zeiss mercekler var.

4) Monte de flash yok.Bir iki site hariç internette video izleyemezsiniz.

5) 5800'ın geliştirilebilme olanağı çok daha fazla.Çeşit çeşit hack var.Telefonu baştan aşağı değiştirebilir hatta menüsünü tıpatıp iPhone bile yapabilirsiniz.Ama Monte'nin geliştirilebilme seçeneği sıfır.

6) Montede kapasitif ekran var.
5800da ise dirençsel ekran varDokunmatik hassasiyeti konusunda Monte daha iyi ama 5800'ı son versiyona güncelleyip birde hacklerseniz ve telefonu parmağınızın ucu veya tırnağınızla kullanırsanız Monte'yi aratmayacak bir performansa sahip olur 5800.

Sonuç : 5800 çok daha iyi bir telefon.Bazıları 5800'a basmatik diyor ama onlar telefonun kalibrasyonunu yapmadan güncellemesini yapmadan konuşan kişiler.Tırnağınla kullanırsan 5800 gayet rahat bir telefon:ehe:naughty::oke:
Arkadaşa sonuna kadar hak veriyorum. Ben de aynılarını yazacaktım arkadaş yazmasa. Bu Monte, Corby gibi Samsung telefonlarda işletim sistemi yok. Nokia'ya bilgisayarda kullandığın Windows 98'i bile yükleyebilirsin, çalışır. Ekranı diğer 2 modelden büyüktür 5800'ın, ve nHD ekrandır. 640x360 çözünürlük bir telefon ekranı için oldukça büyük, bundan 6-7 yıl önce 640x480 bilgisayar ekranı kullanıyorduk düşün :)
Ayrıca dokunmatik kapasitif olmasa bile Symbian avantajı ile bulabileceğin programlar ekranı Monte gibi hassaslaştırabilir. Kesinlikle 5800 almalısın. Ama yok ben 5800 almayacağım, bu söylediğim iki modelden biri alacağım diyorsan Monte al.

Bir de Monte'nin ekranına 240x320 demişsin, Monte'nin ekranı 240x400, Corby'nin ekranı 240x320. Yeterince bilgi vermişizdir sanırım. Saygılar. :)
 

metin_nn

Üye
    Konu Sahibi
5800 herkesin elinde var arkadaş farklı olsun istiyorum ayrıca bütçem max 450 el veriyor.
 
baranselona

baranselona

Üye
:kop: bu nedir yaa durup dururken neden monteyle 5800 ı kıyasladınız şimdi:ehe
hemde kopyala yapıştırla :naughty:

madem karşılaştırma yapmışsın alakasız bi yerde alakasız bir telefonla hemde kopyala yapıştırla şöyle cevap vereyim

1=5800 ın ekranı BASMATİK tir monteyle kıyaslandığında
5800 ın ekranı DAR dır montede ekran geniştir 5800 da ise ince uzun bişey
MONTEDE de HD videolar ve filmler ÇOK KALİTELİ HD şeklinde izleniyor TAM EKRAN
ÇOK ÇOK İYİ olan ekranı birde telefonları yanyana koyup ta inceledikten sonra görseydiniz
MONTEDE renk parlaklığı ve renk kontrastları çok uyumludur ve renkler daha canlıdır EKRANIN kapasitif olmasından dolayıda renkler daha canlıdır

2=symbian mı dünyanın en iyi işletim sistemi :kop: kullanmasak yiyecez
symbian=yavaşlık-donma-kasma-resetlenme-hard format-VİRÜSS
symbian da binlerce çeşit program olabilir ama çok olması iyi olması anlamına gelmez çoğu dandik zaten
ayrıca SERTİFİKA sorunuda insanı ayrı deli eder
ama montede hiç öyle sorunlar yok
-hız-estetik-istenildiği gibi özelleştirilen 3 tane birbirinden bağımsız ana ekran
-istenildiği gibi özelleştirilen ana menü
-arkada 3 oyun çalışır-müzik çalar çalışır ve internete girersin hiç tınlamaz
-VİRÜS yok SERTİFİKA yok RESETLENME yok DONMA yok daha ne olsun:oke:

MONTEYE SIRF BENİM BİLGİSAYARIMDA 1500 İN ÜSTÜNDE OYUN-PROGRAM VAR

3=5800 da mercek varmış :D varda ne oluyo 3 senedir tanıdığım herkes kötü fotoğraf video çekmesinden yakınıyor montede de panaromik çekim -manzara vb modları var

4=:nono: montede flaş var kim demiş yok diye biri uydurmuş hemen atlamışsınız sizde
flaş montede de 5800 da da var
5800 da faceden video izleniyormu? izlede sonra gel monteye bi kaç siteden izleniyor falan deMİŞSİNİZ
5800 da da bikaç siteden video izleniyor

5= montenin geliştirile bilmesi 0 mı:aha:
ne deiyosun sen ya asıl monte istenildiği gibi özelleştiriliyor
bir sürü avrupa yazılımı var

İphone-windows-android-blackberry vb... birsürü modlu fw mevcut bilmeden etmeden konuşuluyor:kop:

6= 5800 a ne yaparsan yap dokunmatiğ montenin yanına bile yaklaşamaz monte hertürlü ezer geçer

7=tırnağınla kullanırsan 5800 rahat bi telefonmuş:kop: bide telefon için tırnak bırakalım ozaman(ki çoğu 5800 kullanıcısı yapıyor) basmatik takoz 5800

ilk çıktığında hatalar vardı, kasa açıklığı vardı, yazılım hatası vardı, o vardı bu vardı ŞİMDİ YOK MU arkadaş almış geçen telefon yine serviste halaa hatalı versyonları insanlara satılıyor

5800 3. senesine giriyor dede oldu artık:hmmm monte 2010 çıkışlı

MONTENİN ŞARZI az kulolanımda 5-6 gün rahat götürür 5800 en baba 2 gün
MONTENİN TASARIMI 5800 a 5 tur fark atar
MONTEYE SAMSUNG LBS (route66) yı yüklediğnde GPS uçar
İSTEDİĞİN KADAR OYUN PROGRAM YÜKLE TINLAMAZ

SIRF ANA EKRANINA BİLE İSTEDİĞİN WİDGETLERİ KOYABİLİRSİN youtube-facebook-twitter hepsi mevcut ve kendinde ekleyebilirsin
5800 müzik telefonu RADYOSU bile adam gibi çalışmıyor

uzun lafın kısası bu devirde 5800 gibi eski-basmatik-symbianlı -hatalı bir telefona para verilmez

telefonları karşılaştırmadan önce biraz araştırsaydınız keşke vede kendi yorumlarınız forumda daha yararlı olacaktır başka forumlardan alıntılar hiç hoş değil:evet:


arkadaşada kesinlikle samsung s5620 monte yi öneriyorum süper bi cihaz her özelliği var herşeyide kullanılıyor alırsan pişman olmazsın sorunların olursada burda bize sorabilirsin monte kullananlar cevaplamaya çalışırız
kesinlikle spot mal(yurtışı-kaçak vb..) alma ne oldukları belli değil
iyi akşamlar
 

metin_nn

Üye
    Konu Sahibi
çok iyi açıklamışsın sağol ilgilemi çekti :)) fazlasıyla zaten 5800 taraftarı deilim :)) ama başka bişey önerecek olan varsa bekliyorum.. :)
 
BulBniGoogle

BulBniGoogle

Üye
:kop: bu nedir yaa durup dururken neden monteyle 5800 ı kıyasladınız şimdi:ehe
hemde kopyala yapıştırla :naughty:

madem karşılaştırma yapmışsın alakasız bi yerde alakasız bir telefonla hemde kopyala yapıştırla şöyle cevap vereyim

1=5800 ın ekranı BASMATİK tir monteyle kıyaslandığında
5800 ın ekranı DAR dır montede ekran geniştir 5800 da ise ince uzun bişey
MONTEDE de HD videolar ve filmler ÇOK KALİTELİ HD şeklinde izleniyor TAM EKRAN
ÇOK ÇOK İYİ olan ekranı birde telefonları yanyana koyup ta inceledikten sonra görseydiniz
MONTEDE renk parlaklığı ve renk kontrastları çok uyumludur ve renkler daha canlıdır EKRANIN kapasitif olmasından dolayıda renkler daha canlıdır

2=symbian mı dünyanın en iyi işletim sistemi :kop: kullanmasak yiyecez
symbian=yavaşlık-donma-kasma-resetlenme-hard format-VİRÜSS
symbian da binlerce çeşit program olabilir ama çok olması iyi olması anlamına gelmez çoğu dandik zaten
ayrıca SERTİFİKA sorunuda insanı ayrı deli eder
ama montede hiç öyle sorunlar yok
-hız-estetik-istenildiği gibi özelleştirilen 3 tane birbirinden bağımsız ana ekran
-istenildiği gibi özelleştirilen ana menü
-arkada 3 oyun çalışır-müzik çalar çalışır ve internete girersin hiç tınlamaz
-VİRÜS yok SERTİFİKA yok RESETLENME yok DONMA yok daha ne olsun:oke:

MONTEYE SIRF BENİM BİLGİSAYARIMDA 1500 İN ÜSTÜNDE OYUN-PROGRAM VAR

3=5800 da mercek varmış :D varda ne oluyo 3 senedir tanıdığım herkes kötü fotoğraf video çekmesinden yakınıyor montede de panaromik çekim -manzara vb modları var

4=:nono: montede flaş var kim demiş yok diye biri uydurmuş hemen atlamışsınız sizde
flaş montede de 5800 da da var
5800 da faceden video izleniyormu? izlede sonra gel monteye bi kaç siteden izleniyor falan deMİŞSİNİZ
5800 da da bikaç siteden video izleniyor

5= montenin geliştirile bilmesi 0 mı:aha:
ne deiyosun sen ya asıl monte istenildiği gibi özelleştiriliyor
bir sürü avrupa yazılımı var

İphone-windows-android-blackberry vb... birsürü modlu fw mevcut bilmeden etmeden konuşuluyor:kop:

6= 5800 a ne yaparsan yap dokunmatiğ montenin yanına bile yaklaşamaz monte hertürlü ezer geçer

7=tırnağınla kullanırsan 5800 rahat bi telefonmuş:kop: bide telefon için tırnak bırakalım ozaman(ki çoğu 5800 kullanıcısı yapıyor) basmatik takoz 5800

ilk çıktığında hatalar vardı, kasa açıklığı vardı, yazılım hatası vardı, o vardı bu vardı ŞİMDİ YOK MU arkadaş almış geçen telefon yine serviste halaa hatalı versyonları insanlara satılıyor

5800 3. senesine giriyor dede oldu artık:hmmm monte 2010 çıkışlı

MONTENİN ŞARZI az kulolanımda 5-6 gün rahat götürür 5800 en baba 2 gün
MONTENİN TASARIMI 5800 a 5 tur fark atar
MONTEYE SAMSUNG LBS (route66) yı yüklediğnde GPS uçar
İSTEDİĞİN KADAR OYUN PROGRAM YÜKLE TINLAMAZ

SIRF ANA EKRANINA BİLE İSTEDİĞİN WİDGETLERİ KOYABİLİRSİN youtube-facebook-twitter hepsi mevcut ve kendinde ekleyebilirsin
5800 müzik telefonu RADYOSU bile adam gibi çalışmıyor

uzun lafın kısası bu devirde 5800 gibi eski-basmatik-symbianlı -hatalı bir telefona para verilmez

telefonları karşılaştırmadan önce biraz araştırsaydınız keşke vede kendi yorumlarınız forumda daha yararlı olacaktır başka forumlardan alıntılar hiç hoş değil:evet:


arkadaşada kesinlikle samsung s5620 monte yi öneriyorum süper bi cihaz her özelliği var herşeyide kullanılıyor alırsan pişman olmazsın sorunların olursada burda bize sorabilirsin monte kullananlar cevaplamaya çalışırız
kesinlikle spot mal(yurtışı-kaçak vb..) alma ne oldukları belli değil
iyi akşamlar

arkadaşım ilk olarak 5800 ın ekranı basmatik deildir sadece tuş hissi verilmeye çalışmıştır ve kalibrasyon yapıldığında daha iyi sonuş vermektedir ikinci olarak telefonda işletim sistemi yokki donma olsun:kop: eğer telefonda olağan üstü bir sorun olursada as hard formatı yola devam üçüncü olarak kamerası çok iyi olmaya bilir ama monteden bin kat daha iyi olduğunu söyleyebilirim 4. asıl arkadaşım sn bilip bilmeden konuşma montede flaş yok:off: ve bolt adlı tarayıcıyla intediğin gibi video izleyebilirsin heryerde 6. montenin dokunmatiği daha iyi olabilir ama resestive ekranında kndine göre iyi olduğu yerler var ve 5800 da istediğin gibi deiştirilebilir ve programı rahatlıkla yüklersin bn suan telimde n97nin ve c6nını programını kullanıom:oke: yani 450 tllik telde 1 milyarlık işletim sistemi ve yazılım hataları ve kasa açıklığı artık nerdeyse yok belki nadiren gelebilir onuda başvurarak deiştirtirebilirsin ve telefon v52 ile adeta uçuyor :oke:ayrıca radyodaki rds sorunu çözüldü artık o tür takılmalar olmuyor 5800 kullanmadan yorum yapmayalım :oke::bann::angry:
 
baranselona

baranselona

Üye
halaa montede flaş yok diyorsunuz var diyorum
internet ayarlarına girin flaş ı yürüt diye bi seçenek var hattaa bilmeden yorum yapmayın ayrıca video izlemek için BOLT veya benzeri bir programa ihtiyaç yoktur kendi destekler çoğu video sitesini flaş olduğu için...
hatta telefonun içindeki dosyalara bakarken adobe flash player resmi bile vardı ama siz yok diyorsunuz ayrıca bu telefonu star-corby vb.. ile karıştırmayın montenin yazılımı bu telefonlardan farklıdır menüsü-ekranı-ses kalitesi-ekran kalitesi-kamera kalitesi-uygulama kalitesi vb.. farklı bir cihazdır

5800 a cfw yüklerseniz garanti dışı kalır aynı şey monte içinde geçerlidir android mod yüklerseniz garanti dışı kalır tabi yazılımdan kaynaklanan hata olduğunda garanti dışı kalır

5800 ın kamerası monteden iyimi bi karşılaştırın derim ama monteyle karşılaştırın:)

ayrıca 5800 ın ekranı monteye kıyasla basmatik sıfatını hertürlü hak ediyor

ayrıca 5800 da işletim sistemi varda ne oluyor iki tanesini açtınmı başlıyor kasılmaya donmaya

kalemi desen ayrı dert zaten estetik açısından 0 olan telefonun birde kasasından kalemi düştümü iyice sıvıyor
pixel ölüleri-
biraz fazla basıldığında ekrana yayılan oyuncak ekranına benzeyen o garip renk dağılmaları

VE rezistif ekranın en kötü özelliği kalemle dokununca çizilmeye başlıyor ve gün geçtikçe çiziklerde artıyor artıyor ......

ki zaten aklın yolu bir arkadaşta 5800 istemiyormuş bu saatten sonra takoz-basmatik-eski symbian işletim sistemli-sürekli virüs bulaşabilecek-kasan-donan-resetlenen-ikidebir güncellenen ve telefon sahibini bunlarla meşgul eden bir cihaz alınmaz

lütfen karşılaştırdığımız telefonlar hakkında bilgi sahibi olmadığımız konularda yorum yapmayalım


arkadaşada başka telefonlar olarak

samsung wawe 525(bada)
LG-gt540(android)
samsung i7500(android)
turkcell T10(android) çin malı ama fiyatı düşük ve ekran kaliteside iyi sayılır
2.el iphone 3gs bulabilirsen süper olur zaten

eğer işletim sistemli bir telefon alacaksan bu kesinlikle androidli yada iphone-blackberry olmalıdır diğerleri faso fiso

iyi akşamlar
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
baranselona arkadaşım %100 haklıdır, ona katılıyorum. Monte'de kapasitif ekran vardır ve bu donanımsaldır yazılımsal kesinlikle değil, symbian istenildiği modlansada baştan yaratılsada telefonda donanım yoksa kapasitif gibi olamaz. Monte Flash tabi ki var olmasa zaten kendine özgü youtube uygulamasından videolar izlenemezdi. Faceteki videoların da bir kısmı izlenebiliyor. Facebook'daki videoları çoğu telefon oynatamıyor zaten. Monte'nin ekranı daha geniş rahat rahat takılıyorsun ayrıca kamerası da kağıt üstünde aynı olsa da 5800'dan daha iyi "bin basar" demiyorum ama daha iyi, ayrıca 5800'a yüklenen uygulamalar çok dandik Monte'ninkiler de madah değil açıkcası ama iki telefonunki de idare eder öyle abartıldığı gibi symbian farkı koyar falan yalan bunlar Symbianın farkı koyduğu sürüm Symbian 3'tür o da N8/C6-01/C7/E7/X7 telefonlarında mevcuttur. Bu saatten sonra eğer illa da Nokia alıncaksa en düşük kapasitif ekranlı X6 alınmalıdır. Arkadaşın sorusuna dönersek ya Samsung S5620 Monte al ya da biraz daha para koy Samsung Wave 7233 al.
 

therambo88

Üye
admin çok acil cvp at telefon donuyor açılmıyor ne yapmalıyım ne olur hemen yazarmısın
 
TuTuKLu eSiR

TuTuKLu eSiR

Üye
İYİ
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
baranselona kafanı karıştırmasın. Telefonu dışarıdan incele flaş yok. Neyse 5800 kullanmayanlar bilmez. Ama ben sana şunu söyleyeyim 590 TL'ye Samsung Wave'nin yeni modelini al. iPhone gibi telefon harika bir telefon bence.
 
baranselona

baranselona

Üye
baranselona kafanı karıştırmasın. Telefonu dışarıdan incele flaş yok. Neyse 5800 kullanmayanlar bilmez. Ama ben sana şunu söyleyeyim 590 TL'ye Samsung Wave'nin yeni modelini al. iPhone gibi telefon harika bir telefon bence.


:ehe kafayı karıştırma yok TAMAMEN SİZİN YANLIŞ ANLAMANIZ ve BENİ KAFA KARIŞTIRMAKLA SUÇLAMANIZ

flaş derken kameradaki flaş tan bahsetmiyoruz sizin kafanız karışmış anlaşılan öncelikle neden bahsettiğimizi okusaydınız keşke bizim burada söylediğimiz FLASH player dir:naughty: yani internetten video vb.. izlemeye yarayan program çeşididir kameradaki flaş değil :ehe
ve montede flash vardır:oke: kameradaki değil:hmmm
 
selinn2

selinn2

Üye
onte al bn çok memnunum butun herseyi çalıştırıo
 

ati04

Üye
SAMSUNG DAN ŞAŞMA SONREA PİŞMAN OLMA NOK YA BENCE ÇOK ORYANTAL NE OLACAĞI BELLİ OLMUYOR TELEFONUN SAMSUNG ÖLE DEĞİL YA SENLE YA HİÇ KİMSE İLE YANİ BOZULMAZ BOZULSADA NOKYA GİBİ TAMİRDE SÜREKLİŞ KALMAZ BUNLARDA İŞİN DİĞER KISMI :oke:
 
pRime.

pRime.

Üye
baranselona arkadaşım %100 haklıdır, ona katılıyorum. Monte'de kapasitif ekran vardır ve bu donanımsaldır yazılımsal kesinlikle değil, symbian istenildiği modlansada baştan yaratılsada telefonda donanım yoksa kapasitif gibi olamaz. Monte Flash tabi ki var olmasa zaten kendine özgü youtube uygulamasından videolar izlenemezdi. Faceteki videoların da bir kısmı izlenebiliyor. Facebook'daki videoları çoğu telefon oynatamıyor zaten. Monte'nin ekranı daha geniş rahat rahat takılıyorsun ayrıca kamerası da kağıt üstünde aynı olsa da 5800'dan daha iyi "bin basar" demiyorum ama daha iyi, ayrıca 5800'a yüklenen uygulamalar çok dandik Monte'ninkiler de madah değil açıkcası ama iki telefonunki de idare eder öyle abartıldığı gibi symbian farkı koyar falan yalan bunlar Symbianın farkı koyduğu sürüm Symbian 3'tür o da N8/C6-01/C7/E7/X7 telefonlarında mevcuttur. Bu saatten sonra eğer illa da Nokia alıncaksa en düşük kapasitif ekranlı X6 alınmalıdır. Arkadaşın sorusuna dönersek ya Samsung S5620 Monte al ya da biraz daha para koy Samsung Wave 7233 al.

Düzgün bi yorum okuyabildim sonunda. :D


----------Eklendi @ 22:00:06 ---------- Yazıldı @ 21:58:17 ----------

:ehe kafayı karıştırma yok TAMAMEN SİZİN YANLIŞ ANLAMANIZ ve BENİ KAFA KARIŞTIRMAKLA SUÇLAMANIZ

flaş derken kameradaki flaş tan bahsetmiyoruz sizin kafanız karışmış anlaşılan öncelikle neden bahsettiğimizi okusaydınız keşke bizim burada söylediğimiz FLASH player dir:naughty: yani internetten video vb.. izlemeye yarayan program çeşididir kameradaki flaş değil :ehe
ve montede flash vardır:oke: kameradaki değil:hmmm

Gören de monte'de flash 10.1 var sanacak. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108

titanyum06

Üye
arkadaşım 5800 aldı ben de monte aldım önceleri kıskandım keşke bende 5800 alsaydım diye ama bir hafta kullanamadım :D iğrenç sankı 0.0001 mhz işlemci var üstünde hele ekran yan döndüğünde bekle de açılsın bi oyun bul şu gıcık .sis sonra sertifika sorun la bi gidin dedim işinize aldım montemi geri bastım hero mod u vaaaavvvvvvvvvvvv :D sonra 5800 ı sattı n8 aldı nalçak :D
 


Üst Alt