fattoli
Üye
Samsung S5350 Shark nasıl bir telefon?
Merhaba arkadaşlar. Samsung 2010 yılının başında Shark serisini duyurdu. 3 tane yeni telefonu var.
SHARK 1
Bunlarından ikisi kızaklı biri bar tipi telefon. Ben bar tipi S5350 düşünüyorum. Teknik özelliklerine baktım fakat kullanlan arkadaşlar farksa onlara sorum soracak. işte s5350 shark
Arkadaşlar yukarıda resimlerini eklediğim samsung s5350 yi almayı düşünüyorum.
Her ne kadar teknik özelliklerini ayrıntılı olarak incelesemde bir kullanana danışayım diyorum
kullanan arkadaşlara yorum yazarlasa iyi olur.
telefonun tuş takımı nasıl birleşik gibi gözüküyor yani mesaj yazması rahat mı? ve mesaj yazarken çok sesi çıkarıyor mu?
Kamerası 3,2 MP otofocus var ama netliği nasıl güzel mi kamera ve foto çekme süresi ?
telefonun konuşma sesi nasıl yüksek olması benim için önemli hem karşı taraf sesi hemde bizim sesi iletimi nasıl? Zil ses seviyesi nasıl?
Ve bataryası ne kadar dayanıyor? (günlük max. 1 saat konuşma ve max 100 SMS
şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
SHARK 1
Bunlarından ikisi kızaklı biri bar tipi telefon. Ben bar tipi S5350 düşünüyorum. Teknik özelliklerine baktım fakat kullanlan arkadaşlar farksa onlara sorum soracak. işte s5350 shark
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Arkadaşlar yukarıda resimlerini eklediğim samsung s5350 yi almayı düşünüyorum.
Her ne kadar teknik özelliklerini ayrıntılı olarak incelesemde bir kullanana danışayım diyorum

kullanan arkadaşlara yorum yazarlasa iyi olur.
telefonun tuş takımı nasıl birleşik gibi gözüküyor yani mesaj yazması rahat mı? ve mesaj yazarken çok sesi çıkarıyor mu?
Kamerası 3,2 MP otofocus var ama netliği nasıl güzel mi kamera ve foto çekme süresi ?
telefonun konuşma sesi nasıl yüksek olması benim için önemli hem karşı taraf sesi hemde bizim sesi iletimi nasıl? Zil ses seviyesi nasıl?
Ve bataryası ne kadar dayanıyor? (günlük max. 1 saat konuşma ve max 100 SMS

şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim

tuş takımının biri divanın arkasına düştü.. öyleki alınca pişman olmuycağına eminim.. MP3 olarakta kaliteli olucağından eminim..