SAMSUNG MONTE Iphone 2.2 menü tema [JTJL2] (Hemde İnglizce)

Sponsorlu Bağlantılar

FurkanFb1907

Üye
    Konu Sahibi
SAMSUNG MONTE Iphone 2.2 menü tema [JTJL2] (Hemde İnglizce)
Size kendi ellerimle upload ettim :)

Iphone 2.2:

JTJL2 CSC:

Nasıl yükleriz ?

İlk önce Multiloader v5.56 açıyoruz.

Telefonu kapatıp,ses kısma+açma tuşu+kamera tuşu ile download moduna alarak,usb ile bilgisayara bağlıyoruz.

Port search diyoruz ve Ready-Monte yi seçiyoruz.(Samsung Kies 1.5 yüklemelisiniz)

Sonra Control bölümünden LSI6410 seçiyoruz.

Ardından Rsrc1 bölümüne "Rsrc_S5620_Open_Turkey_Common_iphone_2.2.rc1" dosyasını ekliyoruz.

Sonra download diyoruz.



Temamız yüklendi ve şimdi CSC dosyası ile yazıları geri yükleyicez.

İlk önce Multiloader v5.62 açıyoruz.

Telefonu kapatıp,ses kısma+açma tuşu+kamera tuşu ile download moduna alarak,usb ile bilgisayara bağlıyoruz.

Port search diyoruz ve Ready-Monte yi seçiyoruz.(Samsung Kies 1.5 yüklemelisiniz)

Sonra Control bölümünden LSI6410 seçiyoruz.

Ardından CSC bölümüne "CSC_S5620_Open_Turkey_Common.csc" dosyasını ekliyoruz.

Sonra download diyoruz.

Ve bitti! :)
 
  • Beğen
Tepkiler: gonuldostu82


Braveheart™

Braveheart™

Üye
Paylaşım için teşekkürler...
 
gonuldostu82

gonuldostu82

Üye
hocam paylaşım için teşekkürler .Bunun sadece menü mü ingilizce mesajlar filan türkçe demi ?
Birde resim video filan kolabilir misin?
 

FurkanFb1907

Üye
    Konu Sahibi
sadece menü inglizce :)

[video=youtube;vb4zI6B5mjA]http://www.youtube.com/watch?v=vb4zI6B5mjA[/video]


Video da başka dil ama bu editli olduğu için inglizce
 
gonuldostu82

gonuldostu82

Üye
eyvallah teşekkürler değişiklik arayanlar için güzel tema
 

yasin233

Üye
link ynileyebilirmisin
 

Dxrnoe

Üye
Paylaşım için teşekkürler
 

karakter 21

Üye
ana memü ekranımı yükseltmek istiyorum buna özel linkin varmı
 


Üst Alt