Sena_1990
Üye
Samsung Monte aldim, acemiyim, lüften yardim
Merhaba arkadaslar,
Uzatmadan konuya giriyorum. Dün Samsung Monte aldim. Bu yüzden 2 sorum var. ilki, dün bir kac foto cektim. PCye aktarmaya calistim. Fakat resimler kopyalanmadi, her kopyalamaya calistigimda, telefonum kendine reset atiyordu. Bu sorun neden olur?
Tele sadece 1 arkadasim Angry birds yükledi. baska bir sey yok.
2.soruma gelince, simdi ben hangi program vs updatelerini yükleyecegim. Kafam cok karisti. Oyun vs istemiyorum, temada lazim degil. Sadece program ve yapacagim güncellestirmeler önemli.
Örnegin atiyorum, q-werty klavye update var. Benimde update etmeme gerek var mi? Daha dün aldim.
Bana yükleyecegim program, güncellestirme vs ne varsa, listesini yapabilirseniz cok mutlu olurum.
Simdiden tesekkür ederim.
Uzatmadan konuya giriyorum. Dün Samsung Monte aldim. Bu yüzden 2 sorum var. ilki, dün bir kac foto cektim. PCye aktarmaya calistim. Fakat resimler kopyalanmadi, her kopyalamaya calistigimda, telefonum kendine reset atiyordu. Bu sorun neden olur?
Tele sadece 1 arkadasim Angry birds yükledi. baska bir sey yok.
2.soruma gelince, simdi ben hangi program vs updatelerini yükleyecegim. Kafam cok karisti. Oyun vs istemiyorum, temada lazim degil. Sadece program ve yapacagim güncellestirmeler önemli.
Örnegin atiyorum, q-werty klavye update var. Benimde update etmeme gerek var mi? Daha dün aldim.
Bana yükleyecegim program, güncellestirme vs ne varsa, listesini yapabilirseniz cok mutlu olurum.
Simdiden tesekkür ederim.
