escapes33
Üye
samsung monte acil yardım lütfen şimdiden teşekkürler
arkadaşlar tel cebimdeydi sanırım kendiliğindn bir yerlere girmiş
şimdi bakıyorum gelen ve gönderilen mesajların karakterleri çok küçülmüş
yekından bakılınca okunmuyor tel kapatıp yeniden başlattım yine aynı
acaba nasıl çözebliriz şimdiden herkese teşekkürler...
şimdi bakıyorum gelen ve gönderilen mesajların karakterleri çok küçülmüş
yekından bakılınca okunmuyor tel kapatıp yeniden başlattım yine aynı
acaba nasıl çözebliriz şimdiden herkese teşekkürler...


