Ya adam amiral gemisini güncelledi şimdide filosunu helal olsun Htc ye vallaVay anasını
Valla samsung sabıka kaydını artiriyor az önce s5 inceledim ama samsung ışte aynı samsung ayni ya yakın işlemci yine aynı ram biraz geniş ekran kamera değişikliği bumu yani paramizin karşılığı biz araba parası harcarken telefonlara yazık yazıkGalaxy'cilerde Nestle Kitkat Yer ArtıkOff Samsung Of
Ya kardeşim helal olsun hakikatenVay be helal olsun hee![]()
One alali bir ay oldu hakikaten abi firma sözünün arkasında duracak firmaysaValla ben 1 aydır 4.4.2 kullanıyorm adamların amiral gemi cihazları bile daha alamadı. İse bak.
Yani. Zaten cihaz 1 senelik oldu bundan sonra daha da zor güncelleme olayı.One alali bir ay oldu hakikaten abi firma sözünün arkasında duracak firmaysa
Samsung anca satar abi olayı bu neymiş mobil dunyanin tek hakimiymis ben normal gülmem abi buna sat sat müşteri desteği verme uz müşterinin zamanında bunu yapan firmaların hepsinin ağzının payını verdik bunlarin da yakın abi ben diim sizeYani. Zaten cihaz 1 senelik oldu bundan sonra daha da zor güncelleme olayı.
Sende çok yasaYaşasın cyanogenmod. Samsung hic bir işi beceremez.
Sende çok yasa![]()
![]()
Sende çok yasa![]()
![]()
Haklısın kardeşim sonuna kadar hemdeHaksızmıyım ağa ya sevgilimdede s3 var onda 4.3 Samsung sürümü var bende cm 11 mesaj yazma yerine giriyoruz diyelim mustafa yazcaz ben bitiyorum o geç bitiriyo galeriye tikliyorum kaliyo bazen mesaj almıyor . samsung sadece boyut ve para buyutmuyor mu ?
Haklısın kardeşim sonuna kadar hemde
Cm diycek lafım yyok ama kardeşim orjinal olan surumude herkesten önce ver hani devsin ya senAbi sana şunu söyleyeyim gittim 600 TL te Samsung tan galaxy ace aldım noldu ? Oyun oynayamadim zevk alamadim dondu o gelecek bu gelecek dediler babama yalvardim telefon al diye adam illa s3 aldi dedi ha memnunum ama çok iyi telefon ama orijinal sürüm kullanmayacaksin en gün güncelleme geliyor şuan cmye harika ya
Sonuna kadar haklısın dostumHtc one için vereli bir ay oldu kitkati Htc one mini ve Htc one max için mart ayı içinde dedi Htc şimdi aldı subattayiz hala yaniliyormuyum
