samsung için fifa 2008

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

6600m

Üye
slm j 700 oluyor mu acaba
 


Bora

Bora

Üye
çalışmıyor dostum ben onarmaya çalıştım yoq onaramadım makerla
 

oner_41

Üye
samsung star da açlışırmı
 

cem7171

Üye
bende yaptım bendede olmadı bu d900i çok b.. tan bi telefon böyle java desteğimi olurmuş hiçç noka gibi deil bi tek kamerası iyi başka hiç bi özelligi yok
 

m12n32

Üye
ya biri m620 için jad jar koysun lutfen oyun yukluorm m620ye ızınsız dıo
 

keremx45

Üye
valla bende l 700 var olmuyo desteklemiyo
 
AKATLI

AKATLI

Üye
D900i de çalışmama sebebi d900i 3 boyutlu oyunları desteklemiyo oyunda 3D olduğu için açmıyo yani herkez D900i sini satsın başka tel alsın :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt