yavuz14
Üye
TW dediğim şey sadece launcher değil. Hepsi bir bütün.Onu ben astım Tw kullanmıyorum devre dışı bıraktım nova kullanıyorum
Menülere girdin mi hiç? Ben denedim Samsung'da sadece Note 2 ve Note 3 menülerde kasmıyor. Diğerleri hep kasıyor.nasıl kasar yapma gözünü sevim bende s5 sevmiyom ama kasıyo felan yanlış bilgi veme
Touchwiz magazine ile hala Düzelmemis mi?Herkes icin islev onemli elbet. Lakin tasarim benim icin onemli.
Samsung ' u TW gibi bir hantalligi yenilemedigi surece de almayi dusunmuyorum sahsen.
Bir telefona bakmadım. Birden fazla telefona baktım. Alan kişilerden de gördüm.note serisi daha güzel donanım yazılım vs ama s5 kasmaz senin baktığın tel sorunludur
Bende baktım hiç kasmıyorduBir telefona bakmadım. Birden fazla telefona baktım. Alan kişilerden de gördüm.
Hala daha hantal. Lg ve htc arayuzu bile cok daha iyi calisiyor tw den:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::rolleyes::eek::eek::eek:
Touchwiz magazine ile hala Düzelmemis mi?
Yeni Touchwiz eski Touchwiz e göre nasıl? bende eski note 3 Touchwiz var hantal degil ama bazı arkadaşlar s5 te hala hantal diyor??Bugün yeni bir güncelleştirme geldi performans yaması yazıyordu ayrıntılarda
hangi bolumde kardes buraya bi atsanFlash player ekleniyor forumda mevcut indir ben kullanıyorum s5 im de
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?