Telefon Tavsiyesi Samsung Galaxy s5

yavuz14

Üye
Var bende varlık yerini
 

Türe

Üye
Bence tasarimi berbat. Sahsen Note 3 u tercih ederdim ya da 5s i. Hayirli olsun.
 

yavuz14

Üye
Tasarım önemli değil benim için işlev önemli zaten samsung tan başka marka kullanmıyorum eski nokia kullanicisiyim nokia sonra samsung kullandım hep bu teli samsung servis merkezinde çalışan amca oğluna danışarak aldım note 3 alım mi dedim ona onun bana dediği üstüne biraz daha koy s5 al dedi. Zaten S5 alacaktim ben fazla büyük telefon seven birisi değilim şahsen telefona alisamadim daha
 

Türe

Üye
Herkes icin islev onemli elbet. Lakin tasarim benim icin onemli.

Samsung ' u TW gibi bir hantalligi yenilemedigi surece de almayi dusunmuyorum sahsen.
 
Tepkiler: Microsoft Corporation

yavuz14

Üye
Onu ben astım Tw kullanmıyorum devre dışı bıraktım nova kullanıyorum
 
note serisi daha güzel donanım yazılım vs ama s5 kasmaz senin baktığın tel sorunludur
 
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::rolleyes::eek::eek::eek:
Herkes icin islev onemli elbet. Lakin tasarim benim icin onemli.

Samsung ' u TW gibi bir hantalligi yenilemedigi surece de almayi dusunmuyorum sahsen.
Touchwiz magazine ile hala Düzelmemis mi?
 

yavuz14

Üye
Bugün yeni bir güncelleştirme geldi performans yaması yazıyordu ayrıntılarda
 

yavuz14

Üye
Halt etmişler s5 teki Touch gayet iyi çalışıyor. Ben Touchwiz kullanmıyorum. Nova launcher kullanıyorum
 
Tepkiler: B.A.R.O.N
3 4 gündür kullanıyorum şarjı 2 gün net gidiyor bide arada oyun oynarım internette gezerim müzik dinlerim tek kelime ile harika dün sarjdan çıkardım akşam bütün gün oynadım müzik dinledim oyun oynadım bugün saat 00 16 ve hala % 44 şarjı var ki ekran parlak tasarruf modunda değil wifi sürekli açık 2200 lira verdim ama kesinlikle fiyatını hakediyor kamerası falan muhteşem ya iyiki almışım imkanı olan varsa kesinlikle tavsiye ederim hayat benim elimde bide flash player olaydı tadından yenmezdi )
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

yavuz14

Üye
Flash player ekleniyor forumda mevcut indir ben kullanıyorum s5 im de
 
Tepkiler: Kingmortall ve B.A.R.O.N

Türe

Üye
Zaten cogu site html 5 kullaniyor birkac site disinda cok lazim olacagini sanmiyorum Flash Player in