benim cihazı ilk aldığım zaman wifi kopması sorunum yoktu fakat şuanda 5-10 dakika gibi aralıklarla sürekli telefonumda wifi bağlantısından kopuyorum.. Bu all share den evimdeki tv'me bağlanıp film izlemeye çalıştığımda bu yüzden çok daha can sıkıcı bir hale geliyor.. Çözümünü biliyormusunuz acaba *#0011#'den yaptığım değişiklikle hiçbir iyileştirme olmadı çözümü nedir acaba ? :-(