byAndroid
Üye
Note serisi artık s serisinden daha güçsüz geliyor. Kalem aramayan edge alması daha mantıklı. Kavisli ekranı da anlamadım da neyse. S7 edge alırım bunun yerine. Önceki telefon konularına bakıyordum da herkes note 7 falan bekle diyordu
hiç beklemeye gerek yok bence s7 edge al, note 5 al vs.
MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
hiç beklemeye gerek yok bence s7 edge al, note 5 al vs. MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Alacak olanlara da hayırlı olsun.
Civarı Niyetim Var Bakalım Yoksada Birşey Kaybetmem



