Haber Samsung Galaxy Note 5 resmi olarak duyuruldu

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
''Çoğu samsung cihazın tasarımı aynı'' note5 e benzeyen 100 samsung modeli arasından 80 tane örnek verirsin yani :)
100 tane değil ama S6, S6 edge, S6 edge plus ve Note 5 aynı. Muhtemelen sonrakilerde böyle olacak.
 


gökhan_er

Üye
''Çoğu samsung cihazın tasarımı aynı'' note5 e benzeyen 100 samsung modeli arasından 80 tane örnek verirsin yani :)
Çoğu dediğim öle değil birçok var. Ayriyetten eski modellerle plastik harici hemen hemen aynı tasarım hepsi bu tasarım bana S6'nın tasarımıyla aynı geldi A Serisi vardı aynı olan :)
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Alacaklara hayırlı olsun. Note 3 ile yola devam. ☺
 
  • Beğen
Tepkiler: Deathwings3
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S6 Ve edgler aynı serinin cihazları zaten farklı olması için sebeb yok. Bknz iPhone 6 ve 6 Plus. Note 5'te premium dizaynın eseri.
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
Yeni tasarım ve teknik özellikler gayet iyi gözüküyor,birde iPhone 6s i bekleyelim bakalım o nasıl olacak :)
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu

gökhan_er

Üye
Yeni tasarım gayet ve teknik özellikler gayet iyi gözüküyor,birde iPhone 6s i bekleyelim bakalım o nasıl olacak :)
Ben iPhone 6S'in çıkacağını sanmıyorum zaten iPhone 6 Plus var. Benim Tahminim Direk iPhone 7 olacka adı :)
S6 Ve edgler aynı serinin cihazları zaten farklı olması için sebeb yok. Bknz iPhone 6 ve 6 Plus. Note 5'te premium dizaynın eseri.
iPhone'ların neredeyse hepsinin tasarımı birbirine benziyor maalesef.
 
hikmet366

hikmet366

Üye
çok güzel Başarılı premium cihaz #Samsung
 
  • Beğen
Tepkiler: gökhan_er ve teknolojibaronu
0MG90

0MG90

Üye
Telefonun fiyatının 700-800 Euro olması bekleniyormuş. (2000 - 2500 TL)
 
  • Beğen
Tepkiler: gökhan_er

gökhan_er

Üye
Telefonun fiyatının 700-800 Euro olması bekleniyormuş. (2000 - 2500 TL)
hem herşeyi benziyor hemde pahalıya satıyorlar. bunu bu sene alsan seneye fiyatı yarı yarıya düşecektir çünkü üst model çıkacak. Yani zarar ediceksiniz :)
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
Şu vergilerin düşmesi lazım fiyatlar çok yüksek oluyor,saçma saçma iş yapıyolar
 
hikmet366

hikmet366

Üye
hem herşeyi benziyor hemde pahalıya satıyorlar. bunu bu sene alsan seneye fiyatı yarı yarıya düşecektir çünkü üst model çıkacak. Yani zarar ediceksiniz :)
Fiyat pahalli değil vergi pahallı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: murooo55
hikmet366

hikmet366

Üye
S6 plus tanıtıldimi ?
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Fiyat pahalli değil vergi pahallı :)

Ben kar marjının çok yüksek olduğunu düşünüyorum. Vergi de önemli etken tabiki ama bir örnek vereyim. Bir cihaz 2200 TL fiyattan piyasaya çıkıyor daha sonra 1800 TL düşüyorsa burada aşırı kar marjı var demektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: gökhan_er
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bence S6 Edge Plus, Note 5'ten daha güzel olmuş. S-PEN o arada ki farkı bu sefer kapatmaya yetmeyecek gibime geliyor. Edge yazılımsal özellikleride baya kullanışlı. İki cihazda 90 dakikada fulleniyormuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs ve hikmet366
PriZm

PriZm

Üye
Fail.
 
  • Beğen
Tepkiler: AHKE
MAERKEK

MAERKEK

Admin
samsung akıllı telefonun piri olmuş artık fakat bir durum var akıllı telefonlar çıkalı kaç sene oldu daha yeni bu kadar iyi telefonlar üretmeye başladılar uzun lafın kısası yeni yeni ustalışıyor firmalar
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Canlı yayın:

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu


Üst Alt