MaxipmaN
Üye
note2nin 7 saat 37 dakikayı(root falan yoktu ozaman) devirmiş bir telefon olmasının yanında beklentin harika imişRahat 5 saat ekran süresi bekliyorum bu telefondan

note2nin 7 saat 37 dakikayı(root falan yoktu ozaman) devirmiş bir telefon olmasının yanında beklentin harika imişRahat 5 saat ekran süresi bekliyorum bu telefondan

Beyin yok bu firmalarda cidden eskiden yüksek mAh koyma çabası vardı note 2 de k gibi şimdi azaltıp duruyorlar. Apple yükseltiyor bunlar azaltıyor.note2nin 7 saat 37 dakikayı(root falan yoktu ozaman) devirmiş bir telefon olmasının yanında beklentin harika imiş![]()
720p ve o batarya yok maalesef o kadar bekliceksinnote2nin 7 saat 37 dakikayı(root falan yoktu ozaman) devirmiş bir telefon olmasının yanında beklentin harika imiş![]()
32 değil 23-24GB hafıza. MicroSD kullanan insan bu telefona geçince ne olacak?herkesde tutturmuş hafıza kartı yok 32 gb hafızası var zaten neyinize yetmiyor![]()
herkesde tutturmuş hafıza kartı yok 32 gb hafızası var zaten neyinize yetmiyor![]()
Note 4 kullananlar samimi bir şekilde şunu söylesin MicroSD olsa alacak mıydın? Tabiki hayır. Ben note 3'e sahibim ve gerekte duymuyorum. Benim için Note 4 ne kadar değişimi az ise Note 5'te öyle. Yazın başındada dediğim gibi Note 6'ya kadar devam 
bence Note 3 kullananlar Note 7 ye kadar telefon almasına gerek yokiPhone kullananları hedef alan bir telefon sadece bu ama sırf microSD yok diyede genel parçaya kötü dememNote 4 kullananlar samimi bir şekilde şunu söylesin MicroSD olsa alacak mıydın? Tabiki hayır. Ben note 3'e sahibim ve gerekte duymuyorum. Benim için Note 4 ne kadar değişimi az ise Note 5'te öyle. Yazın başındada dediğim gibi Note 6'ya kadar devam
![]()
Dimi 5GB Ram olana kadar gereksizbence Note 3 kullananlar Note 7 ye kadar telefon almasına gerek yok

bence öyle donanım zaten yeterli ve mağazada zaten üst düzeyde değiştirmek için gerek yok ama çok parası olanlar zaten senede 1 telefon değiştiriyor ona bişey diyememDimi 5GB Ram olana kadar gereksiz![]()
32 nm işlemci var ama nedeyse 2 kat daha fazla güç tüketiyor720p ve o batarya yok maalesef o kadar bekliceksin
