Haber Samsung Galaxy Note 5 resmi olarak duyuruldu

Sponsorlu Bağlantılar

MaxipmaN

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~ ve teknolojibaronu


0MG90

0MG90

Üye
Bataryayı azaltıp 2k'yı tutarsan beklentin de kısa olur :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
note2nin 7 saat 37 dakikayı(root falan yoktu ozaman) devirmiş bir telefon olmasının yanında beklentin harika imiş :kop:
Beyin yok bu firmalarda cidden eskiden yüksek mAh koyma çabası vardı note 2 de k gibi şimdi azaltıp duruyorlar. Apple yükseltiyor bunlar azaltıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
herkesde tutturmuş hafıza kartı yok 32 gb hafızası var zaten neyinize yetmiyor :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
iPhone kullananları hedef alan bir telefon sadece bu ama sırf microSD yok diyede genel parçaya kötü demem :) Note 4 kullananlar samimi bir şekilde şunu söylesin MicroSD olsa alacak mıydın? Tabiki hayır. Ben note 3'e sahibim ve gerekte duymuyorum. Benim için Note 4 ne kadar değişimi az ise Note 5'te öyle. Yazın başındada dediğim gibi Note 6'ya kadar devam :)
 
Son düzenleme:
0MG90

0MG90

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
iPhone kullananları hedef alan bir telefon sadece bu ama sırf microSD yok diyede genel parçaya kötü demem :) Note 4 kullananlar samimi bir şekilde şunu söylesin MicroSD olsa alacak mıydın? Tabiki hayır. Ben note 3'e sahibim ve gerekte duymuyorum. Benim için Note 4 ne kadar değişimi az ise Note 5'te öyle. Yazın başındada dediğim gibi Note 6'ya kadar devam :)
bence Note 3 kullananlar Note 7 ye kadar telefon almasına gerek yok
 
  • Beğen
Tepkiler: Sarangni

ArMaGeDdOn_87

Üye
Dimi 5GB Ram olana kadar gereksiz :ehe
bence öyle donanım zaten yeterli ve mağazada zaten üst düzeyde değiştirmek için gerek yok ama çok parası olanlar zaten senede 1 telefon değiştiriyor ona bişey diyemem
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
man20

man20

Üye
gençler bişi isticem sizden videodaki müziği bulabilir misiniz bana?
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Videoyu mp3 olarak indir ne gerek var kaldı ki cihaza özel bir müzik olabilir :D
 
  • Beğen
Tepkiler: hasan3472ty
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bloatwareları sildin mi?
 
PriZm

PriZm

Üye
Hayır cihaz hala daha stock. Kendimden ibret alıyorum. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ben şu note 5te ki touchwiz launcher'ı çok istiyorum iOS 7 de ki gibi perspektif büyütm var. İnşallah ketan bey yapar bana sadece note serisinin arayüzlerini yaparım benden s6 bekleme demişti kızmıştım adama :D
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Note 5 inceledim az önce güzel telefon olmuş yanlız bir sürü gereksiz uygulama yoktu note 4 ve s6'da olan Digitürk gibi uygulamalar yok birde 4gb ram'dan ise boş yer 1.6 gb kaldı sadece:ehe
ön inceleme videosu
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu


Üst Alt