SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

T.serdar

Üye
Ben şuan kullanıyorum gayet güzel,hızlı fakat batarya konusunda mükemmel diyemeyeceğim.Özelleştirme açısından tatmin edici.Googy max kernel kullanıyorum ve memnunum.Tek bir sorunu var temalar kısmında temayı seçince status bar temadan etkilenmiyor.Rengini vs kendiniz ayarlamanız gerekiyor.Onun dışında gayet güzel tavsiye ederim.
Bu arada n910c için cm12 soran arkadaşlar linkten indirip kurabilirler.Tavsiyem cwm ile kurmanız,twrp ile kurarsanız root konusunda sıkıntı yaşayabilirsiniz.Yedeklerinizi aldıktan sonra deneyebilirsiniz. :)
 


T.serdar

Üye
Ben şuan kullanıyorum gayet güzel,hızlı fakat batarya konusunda mükemmel diyemeyeceğim.Özelleştirme açısından tatmin edici.Googy max kernel kullanıyorum ve memnunum.Tek bir sorunu var temalar kısmında temayı seçince status bar temadan etkilenmiyor.Rengini vs kendiniz ayarlamanız gerekiyor.Onun dışında gayet güzel tavsiye ederim.
Bu arada n910c için cm12 soran arkadaşlar linkten indirip kurabilirler.Tavsiyem cwm ile kurmanız,twrp ile kurarsanız root konusunda sıkıntı yaşayabilirsiniz.Yedeklerinizi aldıktan sonra deneyebilirsiniz. :)
Kardes nasil kuruluyor su cm12 twrp ile kuruyorum boot ekraninda kaliyor surekli ustune baska romda kurunca calistirmiyor. Stock roma donuyorum root atiyorum sonra kurduysan bi yazin sunun kurulumu nasil neyse kurayim
 

T.serdar

Üye
Kardes nasil kuruluyor su cm12 twrp ile kuruyorum boot ekraninda kaliyor surekli ustune baska romda kurunca calistirmiyor. Stock roma donuyorum root atiyorum sonra kurduysan bi yazin sunun kurulumu nasil neyle kurayim
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Kardes nasil kuruluyor su cm12 twrp ile kuruyorum boot ekraninda kaliyor surekli ustune baska romda kurunca calistirmiyor. Stock roma donuyorum root atiyorum sonra kurduysan bi yazin sunun kurulumu nasil neyse kurayim
kardeşim önce yedeğini al sonra cwm recovery kur ve doğru dosyayı indirdiğine dikkat et treltexx galaxy note 4 exynos olması lazım.O dosyanın eksik inmemesine de dikkat et tabi ben de de olmuştu ilk seferde tekrar indir zaten boyutu ufak.Sonra cwm den temizlikleri yap ve romu sıfırdan kur.Biraz bekleyeceksin ben yaklaşık 15 dk kadar beklemiştim.Açılana kadar bekle yani.Bu kadar :)
 

T.serdar

Üye
Ben şuan kullanıyorum gayet güzel,hızlı fakat batarya konusunda mükemmel diyemeyeceğim.Özelleştirme açısından tatmin edici.Googy max kernel kullanıyorum ve memnunum.Tek bir sorunu var temalar kısmında temayı seçince status bar temadan etkilenmiyor.Rengini vs kendiniz ayarlamanız gerekiyor.Onun dışında gayet güzel tavsiye ederim.
Bu arada n910c için cm12 soran arkadaşlar linkten indirip kurabilirler.Tavsiyem cwm ile kurmanız,twrp ile kurarsanız root konusunda sıkıntı yaşayabilirsiniz.Yedeklerinizi aldıktan sonra deneyebilirsiniz. :)
Bugun n5 surumu cikmis denedinmi? Bataryasi nasil en cok onemli olan o benim icin su an indiriyorum ben bakalim
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Deneyen arkadaşlar deneyim paylaşırsa iyi olur
 

T.serdar

Üye
kardeşim önce yedeğini al sonra cwm recovery kur ve doğru dosyayı indirdiğine dikkat et treltexx galaxy note 4 exynos olması lazım.O dosyanın eksik inmemesine de dikkat et tabi ben de de olmuştu ilk seferde tekrar indir zaten boyutu ufak.Sonra cwm den temizlikleri yap ve romu sıfırdan kur.Biraz bekleyeceksin ben yaklaşık 15 dk kadar beklemiştim.Açılana kadar bekle yani.Bu kadar :)
Saolasin kardesim.ben 10 dk beklediydim acilmadi sandim odine girmistim bakalim nasil cm12 romu cok sikintili ise yuklemem acikcasi bide 260 mb rommu olur ya bu kadar dusuk inanamadim
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Bugun n5 surumu cikmis denedinmi? Bataryasi nasil en cok onemli olan o benim icin su an indiriyorum ben bakalim
Evet ben kullanıyorum şuan bence gayet güzel.Ama kullanıma göre değişiklik göstereceği için o konuda tam birşey söyleyemem.Suemax kernel tavsiye ederim.
Saolasin kardesim.ben 10 dk beklediydim acilmadi sandim odine girmistim bakalim nasil cm12 romu cok sikintili ise yuklemem acikcasi bide 260 mb rommu olur ya bu kadar dusuk inanamadim
Hayır bir sıkıntısı yok romun sadece note 4'ün tüm özellikleri yok oluyor yani stock roma alışmış insanlar için fazla sade gelecektir rom.Hız ve stabilitesi gayet iyi.Bu arada rom saf android olduğu için içinde hiçbirşey yok o yüzden boyutu ufak.Hatta google play bile olmadığı için romdan sonra gapps dosyasını indirip flashlamanız gerekiyor.
 
Son düzenleme:

T.serdar

Üye
Evet ben kullanıyorum şuan bence gayet güzel.Ama kullanıma göre değişiklik göstereceği için o konuda tam birşey söyleyemem.Suemax kernel tavsiye ederim.

Hayır bir sıkıntısı yok romun sadece note 4'ün tüm özellikleri yok oluyor yani stock roma alışmış insanlar için fazla sade gelecektir rom.Hız ve stabilitesi gayet iyi.Bu arada rom saf android olduğu için içinde hiçbirşey yok o yüzden boyutu ufak.Hatta google play bile olmadığı için romdan sonra gapps dosyasını indirip flashlamanız gerekiyor.
Anladim saolasin cm12 cok daha kisisellestirilebilir ozelligi var denemek istiyorum ama bakalim
 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz ve Joker

T.serdar

Üye
Evet ben kullanıyorum şuan bence gayet güzel.Ama kullanıma göre değişiklik göstereceği için o konuda tam birşey söyleyemem.Suemax kernel tavsiye ederim.

Hayır bir sıkıntısı yok romun sadece note 4'ün tüm özellikleri yok oluyor yani stock roma alışmış insanlar için fazla sade gelecektir rom.Hız ve stabilitesi gayet iyi.Bu arada rom saf android olduğu için içinde hiçbirşey yok o yüzden boyutu ufak.Hatta google play bile olmadığı için romdan sonra gapps dosyasını indirip flashlamanız gerekiyor.
Romu twrp ile kuramiyormuyuz cwm demissinde? Cm12 yi?
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Romu twrp ile kuramiyormuyuz cwm demissinde? Cm12 yi?
Hayır kuruluyor bildiğim kadarıyla fakat twrp ile kurulduğu zaman root konusunda sıkıntı çıkabiliyormuş.Cwm ile kurulumu tavsiye ediyorlar.
 

T.serdar

Üye
Hayır kuruluyor bildiğim kadarıyla fakat twrp ile kurulduğu zaman root konusunda sıkıntı çıkabiliyormuş.Cwm ile kurulumu tavsiye ediyorlar.
Bende au an twrp yuklu ya cwm kurulumu sikinti biraz
 
androtik12

androtik12

Üye
beyler şimdi cihaza root attım diyelim daha sonra stock roma döndüğümde ota üzerinden güncelleme almaya devam edermiyim
 
androtik12

androtik12

Üye
eyvallah
beyler önemli bir sorum var. cwm veya twrp yüklemeye çalışıyorm odin ile yüklüyorum ama olmuyor. odinde yüklendi görünüyor ama ama ses recorvery moda girdiğimde hiçbir şey yok aynen eskisi gipi install bölümü yok sadece. apply falan var sizce sorun ne?
 

T.serdar

Üye
eyvallah
beyler önemli bir sorum var. cwm veya twrp yüklemeye çalışıyorm odin ile yüklüyorum ama olmuyor. odinde yüklendi görünüyor ama ama ses recorvery moda girdiğimde hiçbir şey yok aynen eskisi gipi install bölümü yok sadece. apply falan var sizce sorun ne?
Dosyayi mi eksik indirdin bendede oyle olduyduda nasil cozdugumu hatirlamiyorum sorunu :(
 
androtik12

androtik12

Üye
Dosyayi mi eksik indirdin bendede oyle olduyduda nasil cozdugumu hatirlamiyorum sorunu :(
Bn şimdi basta usb hata ayıklama açmadan yükledim olmadı. Sonra açtım hine olmadı. Acaba yeniden stock rom atıp bu sefer usb hata ayklmayı açıp yapsam olur mu?
 

T.serdar

Üye
Bn şimdi basta usb hata ayıklama açmadan yükledim olmadı. Sonra açtım hine olmadı. Acaba yeniden stock rom atıp bu sefer usb hata ayklmayı açıp yapsam olur mu?
Sorunun onunla ilgili oldugunu sanmiyorum ama dene istersen daha once ayni dosyalar hata vermediyse oyle dene
 
androtik12

androtik12

Üye
Sorunun onunla ilgili oldugunu sanmiyorum ama dene istersen daha once ayni dosyalar hata vermediyse oyle dene
4 ayrı dosya aynı hatayı verdi. Dosyalarda bozukluk olduğunu zannetmiyorum
 


Üst Alt