SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

Tmr16

Tmr16

Üye
Arkadaşlar bende N910-F var. En yeni sürüm 5.1.1. Stock yüklemek istiyorum, root çıktımı bu 5.1.1 için? Hangi Stock 5.1.1 alırsam daha iyi olur. Almanya'da yaşıyorum almanca olması iyi olur [emoji3]
 


csbaz

csbaz

Üye
Arkadaşlar bende N910-F var. En yeni sürüm 5.1.1. Stock yüklemek istiyorum, root çıktımı bu 5.1.1 için? Hangi Stock 5.1.1 alırsam daha iyi olur. Almanya'da yaşıyorum almanca olması iyi olur [emoji3]
Tüm stocklar her dili destekler zaten.5.1.1 yüklü n910f ye çıkarılmadı root.
 

T.serdar

Üye
Beyler rom kuran arkadaslara sesleniyorum birsuru yeni rom cikmis yeni geldim evime wifi oldugu icin indirip kurmak istiyorum su an icin size gore hangi rom daha iyi hizli cevap yazarsaniz sevinirim simdiden tesekkurler
 

mustimemos

Üye
2 günden bu yana test ettim çok iyi performans

XDA:DevDB Information
[ROM][AOI3][5.1.1][22/09]SIXPERIENCE N5 PORT STABLE V2.0, ROM
 

T.serdar

Üye
2 günden bu yana test ettim çok iyi performans

XDA:DevDB Information
[ROM][AOI3][5.1.1][22/09]SIXPERIENCE N5 PORT STABLE V2.0, ROM
Sadece romu indirip kurucaz demi baska ek dosya gereklimi
Baktim simdi fix dosyalari var onlari ne yapalim?
 

mustimemos

Üye
Batarya kullanımı nasıl
İlgili konuya linkten gidersen batarya süresinin çok iyi olduğunu yorumlardan anlarsın.bende çok farketti süre.ve asla ısınma yok çok stabil.dün. kurup test etmen lazım kardeşim
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferzan
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Yalnız bu Romları kurduktan sonra normal note 4 custom Romları yüklemek için odinden stock note 4 romu kurup öyle geçmeniz lazım yoksa galaxy note 4 yazısında kalır tecrübe ile sabit bugün rulinglite kurayım dedim açılış ekranın da kaldı telefon mecburen yedekten geri yükleme yaptım
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Sadece note 5 port romu kuranlar böyle bi durumla karşılaşıyor bilginize
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Önce romu flashla tel açıldıktan sonra fixleri tekrar recovery den flashla
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Erobot v9 şiddetle tavsiye ederim stock tadında modlu kullanmak isteyen kursun
 
csbaz

csbaz

Üye
Yalnız bu Romları kurduktan sonra normal note 4 custom Romları yüklemek için odinden stock note 4 romu kurup öyle geçmeniz lazım yoksa galaxy note 4 yazısında kalır tecrübe ile sabit bugün rulinglite kurayım dedim açılış ekranın da kaldı telefon mecburen yedekten geri yükleme yaptım
Twrp den yedek aldıysan da olur ben sixperience in yeni sürümleri hep öyle kuruyorum.
 

T.serdar

Üye
Kardes dedigin youtube kanalinda bir root atma yontemi var 5.1.1 icin ben n5 romunu kurucam sixperiancenin daha sonra bu sekildemi root aticam yoksa 5.1.1 icin stock romdami root var
 
csbaz

csbaz

Üye
Kardes dedigin youtube kanalinda bir root atma yontemi var 5.1.1 icin ben n5 romunu kurucam sixperiancenin daha sonra bu sekildemi root aticam yoksa 5.1.1 icin stock romdami root var
Stock 5.1.1 i rootla kur.Sixperiencede root var.Kurmadan önce twrp den yedek almayı unutma stock 5.1.1'in odinle uğraşma sonra.
 

T.serdar

Üye
Stock 5.1.1 i rootla kur.Sixperiencede root var.Kurmadan önce twrp den yedek almayı unutma stock 5.1.1'in odinle uğraşma sonra.
Bende su an sixperiancenin 5.0.2 romu var ben direk 5.1.1 olan note 5 portuna gecemiyormuyum gecersemde root bulunuyormu?
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Bak şöyle yap stock 5.0.1 kur daha sonra onu rootla ardından twpr yi kur sonra 5.1.1 bootloader flashla(parmak izi çalışması için ) daha sonra twpr üzerinden istediğin yazılımı kur
 

T.serdar

Üye
Bak şöyle yap stock 5.0.1 kur daha sonra onu rootla ardından twpr yi kur sonra 5.1.1 bootloader flashla(parmak izi çalışması için ) daha sonra twpr üzerinden istediğin yazılımı kur
Ya su an oyle zaten benim anlamadigim su ben sixperiance romunu kurarsam 5.1.1 olani icinde root varmi yokmu su an sixperiance 5.0.2 s6 portundayim
 
csbaz

csbaz

Üye
Bende su an sixperiancenin 5.0.2 romu var ben direk 5.1.1 olan note 5 portuna gecemiyormuyum gecersemde root bulunuyormu?
5.1.1 poland stock geç rootla özelden verdiğim videoyla.Sonra note5 kurarsın.Twrp de romu kur ardından diğer fixleri kur.
 


Üst Alt