androtik12
Üye
Oynayışı çok hoş ama menüleri çokmyavaş ve transfer maerkette hata var. Sıklıkla kasma yapıyor ve adeta şarjı içiyor. Şuan çok sıkıntısı var ama güncelleme ile düzelir kanımcaOyun guzelmi bari
Oynayışı çok hoş ama menüleri çokmyavaş ve transfer maerkette hata var. Sıklıkla kasma yapıyor ve adeta şarjı içiyor. Şuan çok sıkıntısı var ama güncelleme ile düzelir kanımcaOyun guzelmi bari
Samsung bayiisi her yerde bulunmaktadır.Sıkıntı bulunuyorsa ne kadar günlik te olsa garantiye ver.Ya samsung un yetkili bayiisi yoksa hocam ? Telefon daha 14 günlük değişim yaparlar mı yoksa tamir mi ben 14 günlük telefona tamir ettirmek zorunda değilim değil mi kulağa hoş gelmiyor da ?
Bendede bulunmakta.Çözemedim hala.Arkadaslar sixperiance note 5 romunu kurdum hersey guzrl gayet hizli stabil fakat oyun performansinda ciddi dususler yasadim clash of clansta bile gecisler titreyerek oyunlar titrek titrek sinirim bozuldu
Kuruluşunu yanlış yapıyorsun.ark note4 custom rom yüklemek istiyorum ama 2 rom denedim aynı hata verdi note4 yazısı geliyo kapanıp acılıyo srekliS:S:S:2 rom denedim aynı ..wipe vs yapıorum nerde yanlıs yapıyorum acaba S::S:S:
Hangi sürümü kullanıyorsun note 4'de ?N910C nasıl rootlanır ve custom recorvery yüklenir?
Ben erobot romunu kurdum mukemmel hemen ona gec 2 saat film izledim %13 sarj gitti 50 parlaklik ayrica performans super sixperianceden daha stabil geldi bana bir hatasi yok su ana kadar durum cubugunu istedigin gibide ayarlayabiliyorsun modlu romBendede bulunmakta.Çözemedim hala.
5.1.1 tabanlı mı ?Ben erobot romunu kurdum mukemmel hemen ona gec 2 saat film izledim %13 sarj gitti 50 parlaklik ayrica performans super sixperianceden daha stabil geldi bana bir hatasi yok su ana kadar durum cubugunu istedigin gibide ayarlayabiliyorsun modlu rom
Stockda kursam problem olurmuErobot kurdunsa ultimate kernel v51 de kur bak o zaman batarya ömrüne mükemmel ahanda link
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Evet5.1.1 tabanlı mı ?
Eyv denicemErobot kurdunsa ultimate kernel v51 de kur bak o zaman batarya ömrüne mükemmel ahanda link
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Olmaz kurStockda kursam problem olurmu![]()
5.1.1Hangi sürümü kullanıyorsun note 4'de ?
AynenKurdum erobot v9 u.Çok güzel be![]()
