Kaç sene sen samsung kullandın ?Söylediklerin hiç tutarlı değil. S4 Andorid L aldı ne 12ay söz konusu dahi olmadı
Hayırlı uğurlu olsun.bugün itibariyle note 4 kullanıcısıyım.
Metal değil alüminyum kaplama var.Canlar note 4 ler hepsi metal değil mi . Burada çalışan bir arkadaş ta açık kahve kenarlar metal kaplama ama metal değil . Uzaktan metal sanki
20 yaşındayım neredeyse yaşımın yarısından fazlaKaç sene sen samsung kullandın ?
ilk telefonum eski bir nokiaydı 1 yıl sonra Samsung'un kızaklı bir telefonunu kullandım sonra Star kullandım sonra ise Wave Wave kullana bilir Samsung için kara leke şuan halen Samsung Wave yi kullanıyorum android 4.4 yüklü şekildeWawe e android yükleniyor 2 sene kullandım.O zamandan sonra ace aldım sonra note 3 sonra note 420 yaşındayım neredeyse yaşımın yarısından fazlailk telefonum eski bir nokiaydı 1 yıl sonra Samsung'un kızaklı bir telefonunu kullandım sonra Star kullandım sonra ise Wave Wave kullana bilir Samsung için kara leke şuan halen Samsung Wave yi kullanıyorum android 4.4 yüklü şekilde
Hangi yöntemle yükledin kardeşim.problem yaşanıyor diye yüklemedim.bilgi verebilirmisinArkadaşlar 5.1.1 i yükledim ve rootladım vatana millete hayırlı olsun.
Nesneden biraz daha uzak tut ve nesnenin arkasında uzak bi yeri de kamera açısına al ki uzak yeri flu bulanık yapsın yakın nesneyi net göstersinLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Seçmeli odak ta böyle oluyor 4-5 ayrı yerde denedim farklı cisimlere denedim
Özelden anlatırım buradan uzun olur.Hangi yöntemle yükledin kardeşim.problem yaşanıyor diye yüklemedim.bilgi verebilirmisin
Teşekkürler kardeşim.root olmadan kullanmak sıkıntılı alışkanlıklar oldu.özelden sana zahmet olmaz ise bilgi bekliyorumÖzelden anlatırım buradan uzun olur.
Gerekli dosya :Teşekkürler kardeşim.root olmadan kullanmak sıkıntılı alışkanlıklar oldu.özelden sana zahmet olmaz ise bilgi bekliyorum

Kardeşim teşekkür ederimGerekli dosya :Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu linkteki arşivi indiriyorsun.
Zipden çıkarıyorsun ve içindeki SAMSUNG USB DRİVER For Mobile adlı setupu kuruyorsun.
Kurduktan sonra Odin3 V3.09 adlı dosyayı açıyorsun.
Açtıktan sonra telefonu kapatıp ses kısma + güç tuşu + orta tuşuna basılı tutuyorsun ve gelen ekrada ses açma tuşuna basıyorsun.
Telefonu bilgisayara bağlıyorsun.Bağladıktan sonra odin telefonu görecektir.(Sol üst köşedeki ilk karede com 4 falan yazar o gördüğü anlamına gelir.)
Com 4 yazıyorsa ap kısmına tıklayıp arşivdeki twrp 2.8.7.0 treltexxx i seçiyorsun ve alttan start a basıyorsun.
İşlem bitene kadar sakın kabloyu çekme aksi takdirde telefonun brick olur.
Twrp kurulduktan sonra indirdiğin arşivdeki kernel dosyasını telefonun içine atıyorsun.(İşlem bitince odin moddan çıkacak.)
Attıktan sonra telefonu kapatıyorsun.Bu sefer ses açma + power tuşu + güç tuşuna basılı tutuyorsun.Note 4 yazısı gelince elini power tuşundan çekiyorsun ama diğerlerine basıyorsun.
Teamwin ekranı gelince elini tüm tuşlardan çekiyorsun.İnstall a basıyorsun
Not: Sd card a attıysan installa bastıktan sonra üst tarafda internal storage yazar ona basıp onu sd card yap sonra geri tuşuna bas sd card a geçer.
Kerneli bulup üstüne basıp flashlıyorsun.İşlem bitince reboot a basıyorsum ve telefonun rootlu.
Özelden hata veriyor tapatalkda ondan dolayı buraya koyuyorum.Linkden ban yemem inşallah.![]()
Root dan sonra herhangi bi olumsuzluk yaşadınmı, bi kaç gün dür kullandığını düşünerek gözlemlemişsindir diye sordum kardeşimRica ederim
Hayır kardeşim bir problem yok neden olsun kiRoot dan sonra herhangi bi olumsuzluk yaşadınmı, bi kaç gün dür kullandığını düşünerek gözlemlemişsindir diye sordum kardeşim
saol işe yaradıNesneden biraz daha uzak tut ve nesnenin arkasında uzak bi yeri de kamera açısına al ki uzak yeri flu bulanık yapsın yakın nesneyi net göstersin
İşi ustasından öğrenirsen tabiki işe yarar [emoji106]saol işe yaradı
Beklediğin rom ne durumda
Note 5 portu cok yakinda bizlerle arkadaslar simdiden hayirli ugurlu olsun.
