SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

csbaz

csbaz

Üye
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar


byAndroid

byAndroid

Üye
Twrp daha iyi bence
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
PriZm

PriZm

Üye
note 4ün bi sorunu var mı acaba? mesela g2de en sevmediğim şey çamur gibi olan 2 megapiksel ön kamerası note 4 ön kamera nasıl

Note 4'ün şuana kadar tecrübe ettiğim kadarıyla tek sorunu ellerin terleyince telefonu tuttuğun yerlerdeki parlak alüminyum kaplamaların rengi atıyor. Benim telde alt tarafın ve sağ-sol taraflarda alüminyum kaplamalar siyah oldu :D ama açıkçası tamamen siyah olunca daha güzel görünüyor onu keşfettim. :ehe

Aldığımdan beri ekrana herhangi bir filtre takmadım. Ekran açıkken görünen herhangi bir çizik yok. Ekran hafif içe doğru eğimli olduğundan Note 4'de hiçbir cam filtre doğru düzgün yapışmıyor.

Ön kamerada arka kamerada harika. Ön kamerada selfie çekerken çoğu iPhone'u olan arkadaşlarım şok oluyor geniş açıyı görünce :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: msyxcm
csbaz

csbaz

Üye
Snapchat kullanan varsa bilir derdimizi : arka kamera i4 ün ön kamerasına dönüşüyor kalite olarak kullanan varsa neden olduğunu söyleyebilirmi ?
 
PriZm

PriZm

Üye
Ben snapchat kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yok.
 
csbaz

csbaz

Üye
Ön kamerada sıkıntı yok ama arka kamera rezalet ya.Normal kamerada sıkıntı yok ama tek snapchat te oluyor.Çözemedim gitti [emoji5][emoji28]
 
csbaz

csbaz

Üye
Ön kamerada sıkıntı yok ama arka kamera rezalet ya.Normal kamerada sıkıntı yok ama tek snapchat te oluyor.Çözemedim gitti [emoji5][emoji28]
 

T.serdar

Üye
Cwm recovery her zaman daha kullanışlıdır.

[emoji106]
Kardesim rom kurdunmu telefona kurduysan hangi rom bide galaxy nite 4 ile ilgili sayfa varni burada rom hakkinda surum exynos
 
csbaz

csbaz

Üye
Kardesim rom kurdunmu telefona kurduysan hangi rom bide galaxy nite 4 ile ilgili sayfa varni burada rom hakkinda surum exynos
Kardeş burada n910c için rom bulamazsın.Xda developers da n910c ye uygun custom romlar bulunuyor.Oradan bakıp kurabilirsin.

N910CQ YA N910C İÇİN OLAN TÜM ROMLAR UYAR BİLGİN OLSUN !
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar

T.serdar

Üye
Kardeş burada n910c için rom bulamazsın.Xda developers da n910c ye uygun custom romlar bulunuyor.Oradan bakıp kurabilirsin.

N910CQ YA N910C İÇİN OLAN TÜM ROMLAR UYAR BİLGİN OLSUN !
Eyv kardesim biliyorum 4-5 senedir rom icindeyim eski telefona sikildikca rom atardim. Baktim xda da az da olsa var note 5 romu cikmis gayet hos guzel deneyecegim tema destegi oldugu icin gecicem romlara zaten
 
csbaz

csbaz

Üye
Eyv kardesim biliyorum 4-5 senedir rom icindeyim eski telefona sikildikca rom atardim. Baktim xda da az da olsa var note 5 romu cikmis gayet hos guzel deneyecegim tema destegi oldugu icin gecicem romlara zaten
Valla benden tavsiye istesen root a bulaşmamandaydı.Çünkü bu telefona benim şahsi görüşüm custom rom gerekmiyor.Çünkü güçlü bir telefon yazılımı da gayet iyi.
 

T.serdar

Üye
Valla benden tavsiye istesen root a bulaşmamandaydı.Çünkü bu telefona benim şahsi görüşüm custom rom gerekmiyor.Çünkü güçlü bir telefon yazılımı da gayet iyi.
Haklisin ama ben rootsuz bir android dusunemiyorum reklam engelleme programlari sistem uygulamalarini silmek sd karti dahili hafiza yapma gibi 10-15 tane root gerektiren uygulama kullandigim icin root attim.En onemliside xposed ve modulleri
 
  • Beğen
Tepkiler: tugrul_27
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Rootsuz bir Android düşünemiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
androtik12

androtik12

Üye

Uzun zamandır Note 4 için güzel bi kılıf arıyordum en sonunda Spigenin indirüm kampanyasından 40tl ye Spigen Capsul Grey modelini aldım. Kılıf gerçekten çok şık adeta telefonun şekli değişti. Koruma olarak süper koruyor kamera çıkıklığını kapatarak arka üstü düşmelerde gerçekten çok iyi. Ön üstü düşmelerdede kılıf çerçeveleri çıkık olduğu için ön üstü düşmede hine üstün koruması var. Malzeme kalitesi gerçekten çok iyi sert bi silikona sahip(rubber değil!) ve esnemelere karşı avantajlı. Telefonun inceliğini hiç bozmuyor ama enlemesine biraz genişletiyor. Tek kötü tarafı telefonu tek elle kullanırken serçe parmağını alt tarafa destek yaparsanız şarj bölümü biraz sivri olduğundan parmağınız acıyacaktır. Gerçekten ben çok beğendim Note 4 için kılıf alacaklara kesinlikle önerimdir. Yanlız indirim kampanyası kalktı fiyatı 50 tl şimdi. Ama kesinlikle parasına değer!..
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu, FK5896 ve tugrul_27
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Nerden aldın hocam
 
Luck Star

Luck Star

Üye
sade hoş duruyor hayırlı olsun
 
csbaz

csbaz

Üye


Buda bendeki spigenin slimarmor modeli [emoji4]
 
  • Beğen
Tepkiler: androtik12
csbaz

csbaz

Üye

Uzun zamandır Note 4 için güzel bi kılıf arıyordum en sonunda Spigenin indirüm kampanyasından 40tl ye Spigen Capsul Grey modelini aldım. Kılıf gerçekten çok şık adeta telefonun şekli değişti. Koruma olarak süper koruyor kamera çıkıklığını kapatarak arka üstü düşmelerde gerçekten çok iyi. Ön üstü düşmelerdede kılıf çerçeveleri çıkık olduğu için ön üstü düşmede hine üstün koruması var. Malzeme kalitesi gerçekten çok iyi sert bi silikona sahip(rubber değil!) ve esnemelere karşı avantajlı. Telefonun inceliğini hiç bozmuyor ama enlemesine biraz genişletiyor. Tek kötü tarafı telefonu tek elle kullanırken serçe parmağını alt tarafa destek yaparsanız şarj bölümü biraz sivri olduğundan parmağınız acıyacaktır. Gerçekten ben çok beğendim Note 4 için kılıf alacaklara kesinlikle önerimdir. Yanlız indirim kampanyası kalktı fiyatı 50 tl şimdi. Ama kesinlikle parasına değer!..
Hayırlı olsun hocam [emoji4] Bende de slimarmor modeli var.
 
  • Beğen
Tepkiler: androtik12


Üst Alt