SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

demirkaya407

Üye
Hayır odinden polonya 5.0.1 i kurun n910c için olanı 5.1.1 güncellemesini alırsınız ama n910cq yani türkiye modeli olarak gözükmez ve garantiye bu şekilde götürürseniz dikkatli bir çalışan farkederse garantiye almaz.Siz bilirsiniz kurulabiliyor şuan.
Haklısınız o şekilde daha önceki telefonlarımda yapıyordum çok fazla artısı yoksa bu riske değmez bence ben sadece note 4 ün klavyesinden memnun değilim kelime tahmini ve düzeltmesi S6 gibi değil kelime öğrenmesi çok berbat
 


csbaz

csbaz

Üye
Haklısınız o şekilde daha önceki telefonlarımda yapıyordum çok fazla artısı yoksa bu riske değmez bence ben sadece note 4 ün klavyesinden memnun değilim kelime tahmini ve düzeltmesi S6 gibi değil kelime öğrenmesi çok berbat
Onu kapatabiliyorsunuz.Kapatın daha rahat kullanırsınız klavyeyi benim açımdan bakarsanız tabi işe [emoji16]
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Smart manager uygulaması gelmiş tema desteği yok
 
csbaz

csbaz

Üye
Smart manager uygulaması gelmiş tema desteği yok
Bu samsungdan bi cacık olmaz.En düşük telefonlarında bile tema desteği bulunuyor note 4 de yok.Allah onları bildiği gibi yapsın...
 

demirkaya407

Üye
Onu kapatabiliyorsunuz.Kapatın daha rahat kullanırsınız klavyeyi benim açımdan bakarsanız tabi işe [emoji16]
Haklısınız mail adresini girerken bile harfleri zorla büyütüyor delirtiyor resmen [emoji2]
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Eskiye nazaran biraz daha iyi bakalım pil performansı nasıl inşallah önceki gibi değildir
 

T.serdar

Üye
Evet polonya için olan romu odinden flashla
Ben root atmistim polonya romunu flashlarsam sikinti cikmaz dimi ayrica 5.1.1 5.0.2 den ne gibi ustun su an telefon cok stabil.zaten
 
csbaz

csbaz

Üye
Ben root atmistim polonya romunu flashlarsam sikinti cikmaz dimi ayrica 5.1.1 5.0.2 den ne gibi ustun su an telefon cok stabil.zaten
Flashlarsan sıkıntı çıkmazda 5.1.1 e güncelleyemezsin knox un arttığı için.5.1.1 in odin dosyası samsungda var diye biliyorum onu kur sen.

Yenilikleride şunlar =

-Ram kullanımı 500-600 mb arası azaldı.

-Yeni bir program geldi.
 

T.serdar

Üye
Flashlarsan sıkıntı çıkmazda 5.1.1 e güncelleyemezsin knox un arttığı için.5.1.1 in odin dosyası samsungda var diye biliyorum onu kur sen.

Yenilikleride şunlar =

-Ram kullanımı 500-600 mb arası azaldı.

-Yeni bir program geldi.
Eyv saolasin yeni program derken?
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
*performans olarak cihaz evrim geçirmiş diyebilirim görsel olarak pek bi değişiklik gözüme çarpmadı ufak tefek görsel değişiklikler söz konusu...
*tema desteği gelmemiş
*bildirim penceresinden s-finder ve quicck connect seçeneklerini kaldırma özelliği gelmemiş
*cihaz hala 32 bit çalışıyor
*son kullanılan uygulamalar yerine girince anlık tepkime veriyor harika olmuş
*ram kullanımı düzeltilmiş cihaz ilk açıldığında ram 1.25 seviyesinde gözlemledim
*smart manager uygulaması yüklü geliyor
*uygulamalar arası veya anaekrana dönerken efektler geliştirilmiş daha hoş olmuş

şimdilik gözlemlediklerim bunlar
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar

T.serdar

Üye
*performans olarak cihaz evrim geçirmiş diyebilirim görsel olarak pek bi değişiklik gözüme çarpmadı ufak tefek görsel değişiklikler söz konusu...
*tema desteği gelmemiş
*bildirim penceresinden s-finder ve quicck connect seçeneklerini kaldırma özelliği gelmemiş
*cihaz hala 32 bit çalışıyor
*son kullanılan uygulamalar yerine girince anlık tepkime veriyor harika olmuş
*ram kullanımı düzeltilmiş cihaz ilk açıldığında ram 1.25 seviyesinde gözlemledim
*smart manager uygulaması yüklü geliyor
*uygulamalar arası veya anaekrana dönerken efektler geliştirilmiş daha hoş olmuş

şimdilik gözlemlediklerim bunlar
Romun 5.1.1 direk linkini atabilcekmisin
 
  • Beğen
Tepkiler: androtik12
wwwhmz

wwwhmz

Üye
Banada ota üzerinden geldi
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Romun 5.1.1 direk linkini atabilcekmisin
Ota üzerinden geldi henüz link yok
bu linkler verilmiş isterseniz bi bakın


 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar

msyxcm

Üye
note 4 türkiye modelinde 4G desteği var mı ? yoksa almayacağım mesela note 3 türkiye modelinde yokmuş normalde varmış bunda durum nedir?
 


Üst Alt