Evet.Note 4 te ekranı normal kullanım esnasında da evdeki tv ye baglayabiliyor muyuz?
2 hafta kullandımDostlar Note Edge kullanan var mı?
Kullanım deneyiminden söz edebilir misin?2 hafta kullandım

Mesela kaç saat ekran süresi alıyordun?pili iyi gidiyor zaten
Flex göndermesi var orada banahiç bakmak aklıma gelmedi valla. 2 cebimde bir de çantamda telefon var hangi birini kullancagimi şaşırıyorum.
note 4 kullandım 2 gün cepte edge daha büyük geliyor. ama düz olması güzel geldi flex değil yani![]()
Neyse teşekkür ederim. Ay sonu veya yeni ayın sonuna doğru kesinlik kazanır veya hiçbiri olmaz
kalem olsa s6 edge güzel olmuş ama kalemsizse bir değeri yok.Kardeş sadece n910s e çıkartılmış k.b çıktı sandım sana söledim.Arkadaslar
Note 4 N910F var bende. Stockrom olarak 5.1.1 varmi acaba ? Varsa link alabilirmiyim.. Sammobilede bulamadim..
Birtek N910P için 5.1.1 var şuanda. O da ancak Ota'dan yüklenebiliyor.Arkadaslar
Note 4 N910F var bende. Stockrom olarak 5.1.1 varmi acaba ? Varsa link alabilirmiyim.. Sammobilede bulamadim..
Sammobile de indirme linki de var artıkBirtek N910P için 5.1.1 var şuanda. O da ancak Ota'dan yüklenebiliyor.
