SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

furkanhoca55

Üye
Nasıl yani?
 


furkanhoca

furkanhoca

Üye
benim demek istediğim şu arkadaşlar , fotoğraf ya da video oynatırken üst taraftaki simgeyi tıklayarak izlediğim görüntüyü tvye aktarabiliyorum ( youtube'un üzerinde de böyle bir özellik var. )tabi bunu televizyonum kablolu bir şekilde modeme bağlıyken telefonum da aynı ağa bağlı olduğunda yapabiliyorum. benim merak ettiğim de mesela internete girerken tvye bağlanıp onu ekran olrak kullanabiliyor muyum?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Dostlar Note Edge kullanan var mı?
 
Luck Star

Luck Star

Üye
telefonun tek kötü yanı 15-20dk kullanımdan sonra ısınıyor ve doğal olarak hafif kasmalar oluyor.

onun dışında kasa plastik olduğu halde note 4 den temiz sağlam hissi var.
hoparlör fena ses çıkıyor.
edge ekranı gece saati oluyor vs. sevdim
edge ekranı özelleştirme falan var baya.

ben 1 hafta siyah 1 hafta beyaz kullandım. beyaz alinir. ama şunu unutma isinan samsunglarda amoled yanığı oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bende amoled yanmaz daha önceden note 3'te çok istedim yakmayı olmadı. Beyaz hayatta almam. Hele ki edge'de. Ben sağ el sol el farketmezsiniz kullanırım ama sağ cepte taşırım sen sağda taşırken zorlandın mı? Eldeki compact duruşundan bahsedebilir misin?
 
Luck Star

Luck Star

Üye
valla telefon biraz büyük ama klas hissi var. telefon taş gibi ama ciddiyim bunda beyaz alinir. diğer samsunglar gibi değil. note 4 ten büyük galiba ama cidden cebinden çıkartırken çok gelişmiş bi cihaz gibi bişe oluyor kocaman ve kenar eğik yani ben sevdim. amoled yakma olayı isinan cihazda daha da artıyor. note 3 isinan bir cihaz değil lollipopla ısınıyor biraz. ben uyarayım da :)
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Hayır büyük değil note 4 5.7 edge 5.6
Yani elde tutma sıkıntısı yok. Siyah beyaz orasını sonra bakarız note 5 ile edge'e bakmayı düşünüyorum. Edge'i listeye almamda ki sebeb farklı bir cihaz istiyorum ve pili çıkıyor.
 
Luck Star

Luck Star

Üye
pili iyi gidiyor zaten
 
Luck Star

Luck Star

Üye
hiç bakmak aklıma gelmedi valla. 2 cebimde bir de çantamda telefon var hangi birini kullancagimi şaşırıyorum :D.
note 4 kullandım 2 gün cepte edge daha büyük geliyor. ama düz olması güzel geldi flex değil yani :)
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
hiç bakmak aklıma gelmedi valla. 2 cebimde bir de çantamda telefon var hangi birini kullancagimi şaşırıyorum :D.
note 4 kullandım 2 gün cepte edge daha büyük geliyor. ama düz olması güzel geldi flex değil yani :)
Flex göndermesi var orada bana :ehe Neyse teşekkür ederim. Ay sonu veya yeni ayın sonuna doğru kesinlik kazanır veya hiçbiri olmaz :D kalem olsa s6 edge güzel olmuş ama kalemsizse bir değeri yok.
 
Luck Star

Luck Star

Üye
note 5 merak ediyorum zaten çıktığı gün elime gelir
 

mydonnoz

Üye
Bazı internet sayfalarından pdf indiriliyor ibaresini ekran altında göstermesine rağmen üstte download simgesi çıkmıyor. Dosya yöneticisi içinde de görünmüyor. Nedendir?
Bşr süre sonrada indirme başarısız ibaresi çıkıyor.
 
Son düzenleme:
Tmr16

Tmr16

Üye
Arkadaslar
Note 4 N910F var bende. Stockrom olarak 5.1.1 varmi acaba ? Varsa link alabilirmiyim.. Sammobilede bulamadim..
 
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaslar
Note 4 N910F var bende. Stockrom olarak 5.1.1 varmi acaba ? Varsa link alabilirmiyim.. Sammobilede bulamadim..
Kardeş sadece n910s e çıkartılmış k.b çıktı sandım sana söledim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tmr16
PriZm

PriZm

Üye
Arkadaslar
Note 4 N910F var bende. Stockrom olarak 5.1.1 varmi acaba ? Varsa link alabilirmiyim.. Sammobilede bulamadim..
Birtek N910P için 5.1.1 var şuanda. O da ancak Ota'dan yüklenebiliyor.
 


Üst Alt