FK5896
Üye
baska hangi telefon bunlari yapabilir ki (note serisi haric)
Sadece 1 pencere mi
5 ayri pencere actim ve arkaplanda asphalt 8 calisiyor
note ayricaliktir 
baska hangi telefon bunlari yapabilir ki (note serisi haric)
5 ayri pencere actim ve arkaplanda asphalt 8 calisiyor
note ayricaliktir 
Kamera daha fazla donanim tuketiyor yoksa daha açıyor
Sadece 1 pencere mi5 ayri pencere actim ve arkaplanda asphalt 8 calisiyor
note ayricaliktir
![]()
Ekranin kosesinden cekince pencere kuculuyorArkadaşlar,Note4 te,3 te ki gibi multiwindow simgesi yok mu,ya da ben mi ayar yapmalıyım.?
Çok tşk ederim ama,yani resimdeki gibi bir TUTAMAK simge var mı diye soruyorum dostum yaw.. Yoksa biliyorum köşeden tutunca küçüldüğünü [emoji4]Ekranin kosesinden cekince pencere kuculuyor
[emoji5]Çok tşk ederim ama,yani resimdeki gibi bir TUTAMAK simge var mı diye soruyorum dostum yaw.. Yoksa biliyorum köşeden tutunca küçüldüğünü [emoji4]
Çoklu pencere açıkken geri tuşuna birkaç saniye basılı tutarsanız açabilirsiniz.Çok tşk ederim ama,yani resimdeki gibi bir TUTAMAK simge var mı diye soruyorum dostum yaw.. Yoksa biliyorum köşeden tutunca küçüldüğünü [emoji4]
Konuda anlatımı mevcut.Note 4 nasıl root olur..?
Note 3 te oluyo da,bunda sakat galiba o iş.!Peki root attıyan dowland ve knox sayacını sıfırlayamıyormuyuz
Bekliyk..5.1.1 nerelerde kaldı beyler son durum nedir ?
Hayır henüz gelmediNote 4 için kıyı köşe güncelleme geldi mi size baylar.?
