SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar



Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Çıkan haberlere göre Rusya'da OTA üzerinden Android 5.1.1 güncellemesi dağıtımına başlanmış
 
bessa27

bessa27

Üye
Arkadaşlar,Note4 te,3 te ki gibi multiwindow simgesi yok mu,ya da ben mi ayar yapmalıyım.?
 
bessa27

bessa27

Üye
Ekranin kosesinden cekince pencere kuculuyor
Çok tşk ederim ama,yani resimdeki gibi bir TUTAMAK simge var mı diye soruyorum dostum yaw.. Yoksa biliyorum köşeden tutunca küçüldüğünü [emoji4]
 
kartal2378

kartal2378

Üye
  • Beğen
Tepkiler: bessa27
bessa27

bessa27

Üye
Note 4 nasıl root olur..?
 
bessa27

bessa27

Üye
( Herkes tatil de heral. Kimse sallamıyo )
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Türkiye'de cihaz garantili olduğu için sanırım herkes root konusundan biraz uzak duruyor
 
  • Beğen
Tepkiler: bessa27 ve FK5896
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Çok tşk ederim ama,yani resimdeki gibi bir TUTAMAK simge var mı diye soruyorum dostum yaw.. Yoksa biliyorum köşeden tutunca küçüldüğünü [emoji4]
Çoklu pencere açıkken geri tuşuna birkaç saniye basılı tutarsanız açabilirsiniz.
 
omursevim

omursevim

Üye
Peki root attıyan dowland ve knox sayacını sıfırlayamıyormuyuz
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Şuan öyle bir durum yok bildiğim kadarıyla ama ilerde çıkacaktır diye tahmin ediyorum.
 
csbaz

csbaz

Üye
5.1.1 nerelerde kaldı beyler son durum nedir ?
 
bessa27

bessa27

Üye
Note 4 için kıyı köşe güncelleme geldi mi size baylar.?
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Root tan korkmayın gençler basın rootu geçin
 


Üst Alt