Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

mc_307

mc_307

Üye
Yeniden baslat cinceydi. Konudaki duzelttim.
Kurulum ingilizce sini söktük yıllardır :D next next accept :D

SM-N9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: BomberMAn TR01 ve teknolojibaronu


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Fixler var diger romlardan apk olarak aldim cwmden flaslanabilir zip dosyasi olarak yaptim eklerim konuya

SM-N9100 ile uygulamasından gönderildi.
 
mc_307

mc_307

Üye
İçeriği ne peki hocam fixlerin...

SM-N9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Stock s5,s4,note3,note4 kilit ekranında bildirim gelince saatin küçülmesi kadar gıcık bir görüntü bozukluğu yok.
Telefonu kirma sebebi :D

SM-N9100 ile uygulamasından gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
mc_307

mc_307

Üye
Yeniden eklediginiz ses yüksektme farkli birsey mi önceki yukseltme dosyasından.

SM-N9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
aynısı sadece bu zipli dosya cwmden yüklemek için
 
Sarangni

Sarangni

Üye
AryaMod V6.4 S7 Port yeni güncelleme almış. Akşamdan bu yana kullanıyorum şu ana kadar oldukça hoş diyebilirim.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Dün, AryaMod V6.4 kurdum, bugün Phornasis 2.4 sürümü ile yeni güncelleme almış. [emoji16]

Şimdilik AryaMod S7 Port devam bakalım.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
mc_307

mc_307

Üye
N9000Q ya da olsa bakardik

SM-N9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
xmustx

xmustx

Üye
2 gün önce 2.3 kurdum töbe ..
 
Sarangni

Sarangni

Üye
2 gün önce 2.3 kurdum töbe ..

Ben de daha dün kurdum ya hu... İki defadır 1 gün ara ile güncelleme yayınlıyorlar.

Bu sefer S7 Port güzel olmuş.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
xmustx

xmustx

Üye
Dayanamadım kurdum
 
Sarangni

Sarangni

Üye
AryaMod S7 Port şarj konusunda oldukça iyi. Kernele ince ayarlar yapmışlar. Özellikle frekans ve çoklu çekirdek yönetimi konusunda tasarruf tabanlı düşünmüşler.

288 MHZ işlemci frekansı eklenmiş.

728 MHZ ekran kapalı iken en fazla bu değere çıkıyor.

Ekran kapalı iken sadece 1 işlemci çalışıyor diğerlerini devre dışı bırakıyor.

GPU da 27 MHZ değeri eklenmiş.

Ayrıca Smart Manager ve Pil kısımları Note 7 esas alınarak yapılmış.

Phornasis Romun, Rom kontrol merkezi AryaModa göre daha gelişmiş. Bu konuda keşke Phornasisi esas alsalardı.

Benim çözemediğim statüs bara yaptığım renk ayarları ilk başta oluyor sonra olmuyor. Saati statüs barda ortalama seçeneği maalesef yok.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
Son düzenleme:
xmustx

xmustx

Üye
Phronesis romda var ve ben hep yapıyorum :)
 
Sarangni

Sarangni

Üye
  • Beğen
Tepkiler: gameoSmAn
Sarangni

Sarangni

Üye
AryaMod V6.4 S7 Port şarj olarak Phornasis'e göre çok daha iyi. Stabillik konusunda da oldukça başarılı.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: gameoSmAn

gameoSmAn

Üye
AryaMod V6.4 S7 Port şarj olarak Phornasis'e göre çok daha iyi. Stabillik konusunda da oldukça başarılı.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Sarangini peki samsung un rom undan stabil mi touchwiz den

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Sarangini peki samsung un rom undan stabil mi touchwiz den

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Ben hiç Samsung orjinal 5.0.1 kullanmadığım için karşılaştırma yapamayacağım. Cihazı aldım 4.4.2 vardı üstünde 5.0.1 geçtin 1 hafta kullanmadan da Costum ROM geçiş yaptım. O gün bugündür farklı romlar kullandım ama AryaMod hep iyi bir romdu ve cihazda hiç sorun yaşamadım. Onun için Orijinal Rom ile bir karşılaştırma yapmayacağım sadece şunu diye bilirim orjinal romlara göre daha işlevsel.

Ayrıca sizin cihazını N9000Q anladığım kadarıyla ve bu romlar sizin cihaz ile uyumlu değil maalesef

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: gameoSmAn

gameoSmAn

Üye
Dikkat etmedim uyumunu önce rom kursam mı diye karar verecrktim sanırım exonas lı işlemcilere çok az çıkıyor. teşekkür ederim sana da ilgin için

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Üst Alt