AryaMod S7 Port şarj konusunda oldukça iyi. Kernele ince ayarlar yapmışlar. Özellikle frekans ve çoklu çekirdek yönetimi konusunda tasarruf tabanlı düşünmüşler.
288 MHZ işlemci frekansı eklenmiş.
728 MHZ ekran kapalı iken en fazla bu değere çıkıyor.
Ekran kapalı iken sadece 1 işlemci çalışıyor diğerlerini devre dışı bırakıyor.
GPU da 27 MHZ değeri eklenmiş.
Ayrıca Smart Manager ve Pil kısımları Note 7 esas alınarak yapılmış.
Phornasis Romun, Rom kontrol merkezi AryaModa göre daha gelişmiş. Bu konuda keşke Phornasisi esas alsalardı.
Benim çözemediğim statüs bara yaptığım renk ayarları ilk başta oluyor sonra olmuyor. Saati statüs barda ortalama seçeneği maalesef yok.
Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi