Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Sarangni

Sarangni

Üye
Açıkcası fikrim yok ben 90 lira verip Samsung bayisinden aldım
Bu arada s pen i kullandığım için TW romlara muhtacım

TW ve Miui Romlar da S-Pen çalışıyor. Onun dışında ki CM gibi romlar da çalışmıyor. Açıkçası bu cihaz da gidip CM Rom yüklenmez. CM ROM orta performanslı cihazlar için biçilmiş kaftan. Eskiden çok kullandım CM ROM ama son iki cihaz üst seviye olduğu için tercih etmedim.
 


Koradam

Üye
TW ve Miui Romlar da S-Pen çalışıyor. Onun dışında ki CM gibi romlar da çalışmıyor. Açıkçası bu cihaz da gidip CM Rom yüklenmez. CM ROM orta performanslı cihazlar için biçilmiş kaftan. Eskiden çok kullandım CM ROM ama son iki cihaz üst seviye olduğu için tercih etmedim.
CM rom kurunda hiç bir özelliğini kullanamıyorsun cihazın. TW de bir sürü özellik var. O zaman Mİband gelince Miui romunu da kurarım telefona :D
 
Sarangni

Sarangni

Üye
CM rom kurunda hiç bir özelliğini kullanamıyorsun cihazın. TW de bir sürü özellik var. O zaman Mİband gelince Miui romunu da kurarım telefona :D

Mi Bandı, Aliexpress üzerinden mi aldınız? Bende almak istiyorum çok şık ve kullanışlı bir ürüne benziyor.
 

Koradam

Üye
TW ve Miui Romlar da S-Pen çalışıyor. Onun dışında ki CM gibi romlar da çalışmıyor. Açıkçası bu cihaz da gidip CM Rom yüklenmez. CM ROM orta performanslı cihazlar için biçilmiş kaftan. Eskiden çok kullandım CM ROM ama son iki cihaz üst seviye olduğu için tercih etmedim.
CM rom kurunda hiç bir özelliğini kullanamıyorsun cihazın. TW de bir sürü özellik var. O zaman Mİband gelince Miui romunu da kurarım telefona :D
Mi Bandı, Aliexpress üzerinden mi aldınız? Bende almak istiyorum çok şık ve kullanışlı bir ürüne benziyor.
Evet oradan aldım yanlışlıkla nabız ölmeyen versiyonunu almışım 15 dolara buraya gelince biriyle konuştum takas edicez 25 lira farkla
 
Sarangni

Sarangni

Üye
CM rom kurunda hiç bir özelliğini kullanamıyorsun cihazın. TW de bir sürü özellik var. O zaman Mİband gelince Miui romunu da kurarım telefona :D

Evet oradan aldım yanlışlıkla nabız ölmeyen versiyonunu almışım 15 dolara buraya gelince biriyle konuştum takas edicez 25 lira farkla

Mi Band 1S almanız gerekiyorken diğer sürümü almışsınız. Türkiye de taksitli satan bir yer olsa buradan da alırım ama yok maalesef. Burada da var 90 TL satıyorlar.
 

Koradam

Üye
Ayrıca kulaklığımda Xiaomi :)
 
helppo

helppo

Üye
Şimdi hangi romu kuracagim kafam karıştı o diyor bu nü kur bu diyor onu
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Şimdi hangi romu kuracagim kafam karıştı o diyor bu nü kur bu diyor onu

Seç birini kur. Esasında başkalarının yorumlarından ziyade kendi kullanımınıza göre hangi romu kullanacağınıza karar vermek en iyisi. Benim ya da başka birinin çok beğendi bir romu siz sevmeye bilirsiniz. XDA, Note 3 bölümüne girip oradan N9005 için olanları deneyin derim.
 
helppo

helppo

Üye
O zaman seni takip edip kuralım haa bu arada arymodu 8.1 denemiş miydin acaba kardeşim
 
Sarangni

Sarangni

Üye
O zaman seni takip edip kuralım haa bu arada arymodu 8.1 denemiş miydin acaba kardeşim

En uzun süre kullandığım en stabil rom AryaMod V8.1... Şu an daha stabili yok açıkçası. Pil olarak da en iyi ekran süresine yine bu rom sahip. Note 5 Port romlara göre daha kararlı bir halde. Denemenizi öneririm.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
helppo

helppo

Üye
Yine saol benim bir tek Aurora romu biliyorum taki forumda bu konuyu bulana kadar ve şu an arymodu kullanılıyor klavye renk seçeneği yok varsa ben bilmiyor ikinize ayrı ayrı TSK sunuyorum ❤
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Yine saol benim bir tek Aurora romu biliyorum taki forumda bu konuyu bulana kadar ve şu an arymodu kullanılıyor klavye renk seçeneği yok varsa ben bilmiyor ikinize ayrı ayrı TSK sunuyorum ❤

Eğer AryaMod V8.1 kurduysan tam bir tema desteği yok. Tema desteği daha çok Note 5 Port romlar da var.
Galaxy S7 Edge, 6.0.1 tabanlı rom çalışmaları N9005 için başlamış. Yakın da nur topu gibi bir rom daha olacak. Bu ara çok hızlı romlar geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo

Koradam

Üye
Eğer AryaMod V8.1 kurduysan tam bir tema desteği yok. Tema desteği daha çok Note 5 Port romlar da var.
Galaxy S7 Edge, 6.0.1 tabanlı rom çalışmaları N9005 için başlamış. Yakın da nur topu gibi bir rom daha olacak. Bu ara çok hızlı romlar geliyor.
İyi ki n9005 almışım diyorum :D Hem 4G hemde rom..
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
Sarangni

Sarangni

Üye
İyi ki n9005 almışım diyorum :D Hem 4G hemde rom..

Bana yurt dışından hediye olarak gelmişti. Hatta Note 4 gelecekti satıcı bu modelin çok iyi olduğunu söyleyip N9005 vermiş alacak kişiye. Note 4 ile de bir fark yok zaten. Bana da iyi ki N9005 gelmiş diyorum. Note 4 gelse tek artısı resmi 6.0 güncellemesi alacak olmasıydı.
 

Koradam

Üye
Bana yurt dışından hediye olarak gelmişti. Hatta Note 4 gelecekti satıcı bu modelin çok iyi olduğunu söyleyip N9005 vermiş alacak kişiye. Note 4 ile de bir fark yok zaten. Bana da iyi ki N9005 gelmiş diyorum. Note 4 gelse tek artısı resmi 6.0 güncellemesi alacak olmasıydı.
Bu psikopat Samsung Note 3 neo ya 5.1.1 verdi ama Note 3 e neden vermedi acaba güya kırpılmış versiyonu
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Bu psikopat Samsung Note 3 neo ya 5.1.1 verdi ama Note 3 e neden vermedi acaba güya kırpılmış versiyonu

Note 3 Neo için güncelleme yapmaya başladıklarında 5.1.1 ile başladılar ve çok geç geldi güncelleme.

Note 3 için ise güncelleme yapıldığı zaman 5.0.2 vardı. 5.1.1 galiba o zaman piyasada yoktu.

Tabi bunlar bahane değil. Samsun Kore de Galaxy S5 6.0.1 güncellemesi almaya başladı. Samsun istese Note 3 de yapar ama sırf satış politikaları yüzünden yapmaz. Çünkü Note 4 alanlar Note 3 den Note 4 geçmeye değmez dedikleri bu kadar ortada iken.
 
romedon

romedon

Üye
yahu kardşeimde var note 3 uyumsuz mu 4g ile
 


Üst Alt