Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
Batarya kiti varken bana lüzumsuz :D
Hayırlı olsun.
 


Anil-D

Anil-D

Üye
Kalınlaştırma var ama estetik. Gayet güzel.
7800mAh High Capacity Extended Battery + Back Cover Case For Samsung Galaxy Note 3 III N9000 N9005 N9008 *LB

(from AliExpress Android)
hocam bunu normal nasil alicwm turkiyeden alamıyormuyuz ?
 
mc_307

mc_307

Üye
Ben 10 dolara aldim. Simdi 29 tl eder. Tr de en az 60 tl dir. 1 ayda gelir. Aliexpress uygulamasini indirin üye olun. Kartla ödeyin... ucretsiz kargo zaten
 
Anil-D

Anil-D

Üye
  • Beğen
Tepkiler: mc_307
Sarangni

Sarangni

Üye
Fiyatı uygunmuş. 5-6 saat ekran süresi alıyorum. Günü de rahat çıkarıyor. Telefonu zaten büyük biraz da kalınlaşınca nasıl görünüyor acaba?
 
  • Beğen
Tepkiler: OPYBOBS
mc_307

mc_307

Üye
Git kuveytTürkten altın hesabi actir. Ücretsiz ve senelik ucret diye bisey yok. İçine döviz hesabi actir. Alacaģın kadar dolar al Şubeden. Alisverisini yap. Master visa cartlar olur.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
baska bir yontemi yokmudur
 

Koradam

Üye
ininal kart al birde paypal üyeliği tamamdır
 
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
Note 3 ün daha nasıl üzerinde olur ses kalitesi bilmem. Seste bi yere kadar. Kime dinletcen :)
Kamerasıda hala çok iyi...
Ram ise saniyeleri degiştirir :)
1 snye fazla beklersin.
Hafiza kartıyla depolamada kolay. Zaten haricilere ara ara aktarıyoruz.
Sen tatile git kafa dinle. Harbi daha iyi gelir :)
Tatile gitmedim ama Note 3 devam :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mc_307
bessa27

bessa27

Üye
Merhaba arkadaşlar.. Uzun zamandır bildirim almaya başladım bu konuyla ilgili.. Nedir bu hareketlilik,nedir sizi Note 3 e bu kadar bağlayan,bu istikrar.? Hepinizi tebrik ediyorum ayrıca. Nice üst seviye cihazlar çıktı,ve hala forumdaki aşina isimler kalitesinden ödün vermeden bilgi paylaşımı ve yardımlarda bulunuyor.. Gerçekten bravo :)
 

gameoSmAn

Üye
Beyler telefonda kaydırmayı kapama varmı direk anasayfa açılma diğer cihazlarda var ama note 3 te yok
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
bu romu deneyen veya kullanan varmı
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D


Üst Alt