Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

kiko60

kiko60

Üye
Rusya'ya verilen yeni güncelleme neleri içeriyor
Rusya'ya verilen yeni güncelleme neleri içeriyor ?
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Rusya'ya verilen yeni güncelleme neleri içeriyor
Rusya'ya verilen yeni güncelleme neleri içeriyor ?
Buradaki herkes N9005 modeli alsaydı kimse telefonundan şikayetçi olmazdı bence :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Rusyaya geç verilmedi oraya verilse yeter bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: xmustx
serdar_gs

serdar_gs

Üye
hiç şaşırmam samsung bu yapar :D en azından 5.0 bi alsaydık bir senede öyle kullanır sora yeni telefon bakardık
ki 2013 te çıkmış bir telefon 2016 ya kadar 3 sene rahat götürmüş olur
 
  • Beğen
Tepkiler: xmustx
xmustx

xmustx

Üye
Aynen arkadaşlar
 

yunusbeen

Üye
Windows 10 çıktı oldu hâlâ Note 3 e Android 5 gelmedi.
 
xmustx

xmustx

Üye
Rus stok kur kardeşim.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Knox sayacını sıfırlarken attığımız sıfırlama bootladerinin ha3g şahsının telefonuna ait olmasından dolayı bizimde model adımız SM-N9000Q (ha3gjv) olarak gözükmekte bunun çözümü varmı yada bunun otadan güncelleme almada problem oluşturma riski varmı bilgin varmı @teknolojibaronu ?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ne demek istediğini anlayamadım? Knox sıfırlama yaptıktan sonra tekrar tr romu yükleyince ota geliyor zaten.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Ne demek istediğini anlayamadım? Knox sıfırlama yaptıktan sonra tekrar tr romu yükleyince ota geliyor zaten.
Onu soruyorum geliyorsa ok herşey original devam. Peki model isminde geçen SM-N9000Q yanındaki (ha3gjv) nedir?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S5 romunda orayı
klte
kltexx
Yaptıktan sonra panel s5 oluyordu ama ne işe yarar bilmiyorum.
 

burakcan42

Üye
Şu an için note 3 de kullanılabilecek en stabil ve kullanışlı rom hangisi acaba?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ne zaman bana gelmedi
Bu arada 5.1 güncellemesi verilmeyecekmiş.note 4'e terfi edebilirsiniz..
Bence note 3 N9000Q kullanıpta bir insan gidip Note 4'ün exynos modelini alıyorsa ya custom rom hiç umrunda değildir yada salaktır.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
4G için olabilr mi [emoji1]
Yeni exynosta 4G var ama
1. Bize download booster'ı vermediler
2. Yeni knox uygulamasını N90005 önce aldı
3. kids modu bize vermeyeceklerdi çok fazla tepki alınca verildi.
Ayrıca N9005'e bunlar verilirken bize verilen sadece aptal wifi ikonu ve konum ikonuydu.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
canım sıkıldı şu lolipop gelsede kursam :D
 


Üst Alt