Buradaki herkes N9005 modeli alsaydı kimse telefonundan şikayetçi olmazdı benceRusya'ya verilen yeni güncelleme neleri içeriyor
Rusya'ya verilen yeni güncelleme neleri içeriyor ?

5.0 geç verilip 5.1.1 verilmeyecek.Note 2 lolipop gibi olacak yada s3 kitkat almaması gibi yani..Verilmeme sebebi neymiş?
bu önümüzdeki günler bir türlü gelmedi tek sorun oAynen arkadaşlar

Onu soruyorum geliyorsa ok herşey original devam. Peki model isminde geçen SM-N9000Q yanındaki (ha3gjv) nedir?Ne demek istediğini anlayamadım? Knox sıfırlama yaptıktan sonra tekrar tr romu yükleyince ota geliyor zaten.
Orijinal den şaşma bence.. [emoji106]Şu an için note 3 de kullanılabilecek en stabil ve kullanışlı rom hangisi acaba?
Şu an için note 3 de kullanılabilecek en stabil ve kullanışlı rom hangisi acaba?
Bence note 3 N9000Q kullanıpta bir insan gidip Note 4'ün exynos modelini alıyorsa ya custom rom hiç umrunda değildir yada salaktır.Ne zaman bana gelmedi
Bu arada 5.1 güncellemesi verilmeyecekmiş.note 4'e terfi edebilirsiniz..
4G için olabilr mi [emoji1]Bence note 3 N9000Q kullanıpta bir insan gidip Note 4'ün exynos modelini alıyorsa ya custom rom hiç umrunda değildir yada salaktır.
Yeni exynosta 4G var ama4G için olabilr mi [emoji1]
