Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Otadan en son ne zaman güncelledim hatırlamıyorum o derece [emoji23] galiba geçen konuştuğumuz bir sene önceki konum ikonu falan değişen güncellemeydi [emoji23]
Ağustos veya eylül 2014 son alınan güncelleme.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs


serdar_gs

serdar_gs

Üye
baron hangi romu kullanıyon
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bazen bir acaba dersin





:kop2: :D
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
serdar_gs

serdar_gs

Üye
şu son denediğin lolipop ne oldu trinidad and tobago muydu neydi :D
 
darkleader

darkleader

Üye
Vietnam'a 8 gün arayla kitkat ardından lolipop gelmiş ne biçim iş!!
Ayrıca Bizim telefonların N9000Q olmasından kaybediyoruz galiba N900 lerde gelmeyen ülke kalmadı galiba
url= [/url]
 

burakcan42

Üye
Hala mı orjinal lolipop gelmedi n9000q lara?
 
darkleader

darkleader

Üye
Rusya için yeni güncelleme yayınlamışlar.Bu sürümü denemek istiyorum. Orjinal romlarda Ultra güç tasarruf modu var mıydı?
 
adanalı1

adanalı1

Üye
helebi androıd 6 cıksın belkı ozaman lollıpop u verırler n900qQ lara :D
 
  • Beğen
Tepkiler: bessa27
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Samsung cihazları windows yüklü oyun bilgisayarları gibi düşünün. Ne kadar güçlü olsada size güncelleme veren birileri yok kendiniz yüklersiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: kiko60 ve bessa27
kiko60

kiko60

Üye
Tek şansızlığımız telefon için az rom var yoksa ömürlük bu cihaz
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader ve B.A.R.O.N
xmustx

xmustx

Üye
Rusya için yeni güncelleme yayınlamışlar.Bu sürümü denemek istiyorum. Orjinal romlarda Ultra güç tasarruf modu var mıydı?
Ne zaman bana gelmedi
Bu arada 5.1 güncellemesi verilmeyecekmiş.note 4'e terfi edebilirsiniz..
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Verilmeme sebebi neymiş?
 


Üst Alt