Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

serdar_gs

serdar_gs

Üye
@teknolojibaronu pekaka rom nası tavsiye edenmi
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@teknolojibaronu pekaka rom nası tavsiye edenmi
Pekaka + üstüne bunu kur muhteşem oluyor S6 felan hepsi var.


Vay be muhteşem acaba kırmızı yapabilirmiyiz ki ön taraf olmazda arkayı yapabiliriz sanırım.

 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Pekaka + üstüne bunu kur muhteşem oluyor S6 felan hepsi var.


Vay be muhteşem acaba kırmızı yapabilirmiyiz ki ön taraf olmazda arkayı yapabiliriz sanırım.

Indiriyorum deneyecem [emoji51]
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Pekaka rom pekaka rom dedik pekaka romun reeli başımıza geldi hayırlısı.
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
buna tıklıyorum evernote açılıyor dönüyorda dönüyor açamadım bi türlü
pkk rom ile hiç uğraşma kur ketan L21 i gitsin
ben kurdum açık uyg. göster yok orta tuşa basılı tutunca hiç bişi olduğu yok
hem düzgün değil rom yedeği alınmış recovery den restore edilmiş rom gibi direk açılıyor google sam. acc. oturum açmadan tel açılıyor eng. olarak
kilit ekranı yazılar çinçe saat normal ama
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
pkk rom ile hiç uğraşma kur ketan L21 i gitsin
ben kurdum açık uyg. göster yok orta tuşa basılı tutunca hiç bişi olduğu yok
hem düzgün değil rom yedeği alınmış recovery den restore edilmiş rom gibi direk açılıyor google sam. acc. oturum açmadan tel açılıyor eng. olarak
kilit ekranı yazılar çinçe saat normal ama
Pekaka romdamı bu dediklerin? ketanıda kullandım beğenmedim.
Ayrıca neden 22.1 değilde 21?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
pkk rom ile hiç uğraşma kur ketan L21 i gitsin
ben kurdum açık uyg. göster yok orta tuşa basılı tutunca hiç bişi olduğu yok
hem düzgün değil rom yedeği alınmış recovery den restore edilmiş rom gibi direk açılıyor google sam. acc. oturum açmadan tel açılıyor eng. olarak
kilit ekranı yazılar çinçe saat normal ama
Ayarlardan bunu ayarlayabilirsin. Hepsini. En azından kasma yok lag yok pekaka en başarılı rom benim gözümde.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Vay anasını ya şu telefon için bi tane adam gibi rom yokmu s3 te note 2 de zibil gibi rom vardı özellikle e-team dn romu baya iyiydi bakıyorum kuracak bi tane adam gibi rom bulamadım.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Tuş atamaları yapabilirsin.:

Buradaki tüm tikleri kaldır japonca yazı gidiyor:

Jepsi AYARLAR>Pekaka ADVANCE SETTINGS bölümünde
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
yok ben caydım bi anda :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Vay anasını ya şu telefon için bi tane adam gibi rom yokmu s3 te note 2 de zibil gibi rom vardı özellikle e-team dn romu baya iyiydi bakıyorum kuracak bi tane adam gibi rom bulamadım.
Aldığımdan beri bu konudançok şikayet ettim yapacak birşey yok maalesef. Note 3 development tarihinde bence en başarılı rom CRISKELO ROM du.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Aldığımdan beri bu konudançok şikayet ettim yapacak birşey yok maalesef. Note 3 development tarihinde bence en başarılı rom CRISKELO ROM du.
Aynen öyle yapacak bişey yok bütün romlar sıkıntılı stock 4.4.2 basıp telefonu temel amaçlar için kullanacam. Teee
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S6 panel baya güzel stock Note 3 4 S5 S4 ten iyi

 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
O üstteki edit yazısının bir anlamı yok aslında gene eskisi gibi yalnozyalnızca iPhone kullanıcılarına kolaylık anlaşılır olması anlamıyla koymuşlar diye düşünüyorum.

 
xmustx

xmustx

Üye
şu cihaza şu romu atacak birini bulsam alsın ne olursa yapsın etsin razıyım :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@serdar_gs bugün Z3'ü satın almama ramak kalmıştı ki olağanüstü bir olay oldu neyse bunada hayırlısı diyelim..
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs


Üst Alt