Pekaka + üstüne bunu kur muhteşem oluyor S6 felan hepsi var.@teknolojibaronu pekaka rom nası tavsiye edenmi
Indiriyorum deneyecem [emoji51]Pekaka + üstüne bunu kur muhteşem oluyor S6 felan hepsi var.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Vay be muhteşem acaba kırmızı yapabilirmiyiz ki ön taraf olmazda arkayı yapabiliriz sanırım.
buna tıklıyorum evernote açılıyor dönüyorda dönüyor açamadım bi türlüPekaka + üstüne bunu kur muhteşem oluyor S6 felan hepsi var.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
pkk rom ile hiç uğraşma kur ketan L21 i gitsinbuna tıklıyorum evernote açılıyor dönüyorda dönüyor açamadım bi türlü
Pekaka romdamı bu dediklerin? ketanıda kullandım beğenmedim.pkk rom ile hiç uğraşma kur ketan L21 i gitsin
ben kurdum açık uyg. göster yok orta tuşa basılı tutunca hiç bişi olduğu yok
hem düzgün değil rom yedeği alınmış recovery den restore edilmiş rom gibi direk açılıyor google sam. acc. oturum açmadan tel açılıyor eng. olarak
kilit ekranı yazılar çinçe saat normal ama
Ayarlardan bunu ayarlayabilirsin. Hepsini. En azından kasma yok lag yok pekaka en başarılı rom benim gözümde.pkk rom ile hiç uğraşma kur ketan L21 i gitsin
ben kurdum açık uyg. göster yok orta tuşa basılı tutunca hiç bişi olduğu yok
hem düzgün değil rom yedeği alınmış recovery den restore edilmiş rom gibi direk açılıyor google sam. acc. oturum açmadan tel açılıyor eng. olarak
kilit ekranı yazılar çinçe saat normal ama
Aldığımdan beri bu konudançok şikayet ettim yapacak birşey yok maalesef. Note 3 development tarihinde bence en başarılı rom CRISKELO ROM du.Vay anasını ya şu telefon için bi tane adam gibi rom yokmu s3 te note 2 de zibil gibi rom vardı özellikle e-team dn romu baya iyiydi bakıyorum kuracak bi tane adam gibi rom bulamadım.
Aynen öyle yapacak bişey yok bütün romlar sıkıntılı stock 4.4.2 basıp telefonu temel amaçlar için kullanacam. TeeeAldığımdan beri bu konudançok şikayet ettim yapacak birşey yok maalesef. Note 3 development tarihinde bence en başarılı rom CRISKELO ROM du.
bu benimde hoşuma gittiS6 panel baya güzel stock Note 3 4 S5 S4 ten iyi
2016 yı bekliyorduk hayırdır@serdar_gs bugün Z3'ü satın almama ramak kalmıştı ki olağanüstü bir olay oldu neyse bunada hayırlısı diyelim..
z3 te nerden çıktı niye sora vazcaydın@serdar_gs bugün Z3'ü satın almama ramak kalmıştı ki olağanüstü bir olay oldu neyse bunada hayırlısı diyelim..
