Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Stock 4.4.2
 


H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
Custom Rom L21
 

SerhaTGvn

Üye
Lolipop ne zaman gelicek Beklemekten kök saldik resmen.Anlamadigim sey ulke ulke niye veriyon 2 ayri modelin(islemci farki - 3gli 4gli) var tmm 2 partide hepsine ver kurtul :) Simdi bi senmi akillisin diceksiniz ama guncelleme konusunda samsung cok zayiff.
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bunu söyleyen ilk kişi değilsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT ve karakartal44
serdar_gs

serdar_gs

Üye
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Ayrıca kullandığın uygulamalardan başlıcaları nelerdir xposed falan varmı? ve Greenify falan :D sistem uygulamalarını uyutmak için para istiyor :zong:
Forumda var sistem uygulamalarina gir patched ******* var :ehe Valla greenify yetiyor bi de bloatware sil tamamdir :D Benim cihaz exynos olsa 8 saati gorurum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs

SerhaTGvn

Üye
Arkadas ne lolipop mus 5 i goremedik daha 6 cikti cikacak Off illa rommu atmak lazim ben Telefonun kendinin guncellemesini istiyorum.
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Arkadas ne lolipop mus 5 i goremedik daha 6 cikti cikacak Off illa rommu atmak lazim ben Telefonun kendinin guncellemesini istiyorum.
Tamamen Samsung isguzarligi. Verdigi versiyonlar da hemen hemen ayni firmware'lar. Hadi ulkelere gore duzenliyosun da kac ay oldu bu kadar mi uzun suruyor yahu. Odinden at gitsin knox'u bozmuyor
 
  • Beğen
Tepkiler: SerhaTGvn
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Arkadas ne lolipop mus 5 i goremedik daha 6 cikti cikacak Off illa rommu atmak lazim ben Telefonun kendinin guncellemesini istiyorum.
S3 gibi bir telefonu görüp halen daha böyle birşeyi ümit ediyorsanız teknolojiyi hiç takip etmemişsiniz demek.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Bu greenify kurdum ama benim s health adımlarımı saymıyor uygulamayı uyutmadım ama ne ayak
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Note 3 Kullanıyor olsaydım bunu bir denerdim.


Nasıl?
Sarj farkediyor. Ozellikle oyunlarda su gibi cekiyo sarji. Arkadaşımda N900 var onun ekran 7.30 dan asagi gormuyor. Oyundan kasitim clash of clans.
Satın aldım [emoji51]
Benim icim acidi. Saka bi yana parasini sonuna kadar hak eden bi uygulama. Su ogrencilikten cikayim kul hakki yemeyi birakacam :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Şı
Sarj farkediyor. Ozellikle oyunlarda su gibi cekiyo sarji. Arkadaşımda N900 var onun ekran 7.30 dan asagi gormuyor. Oyundan kasitim clash of clans.
Vay be ben o kadar süre alsam piyasadaki en iyi telefon note 3 derim :D
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Sarj farkediyor. Ozellikle oyunlarda su gibi cekiyo sarji. Arkadaşımda N900 var onun ekran 7.30 dan asagi gormuyor. Oyundan kasitim clash of clans.

Benim icim acidi. Saka bi yana parasini sonuna kadar hak eden bi uygulama. Su ogrencilikten cikayim kul hakki yemeyi birakacam :D
Yav ben sizi anlamıyorum nasıl oluyor bu iş bir iki taktik verin kardeş ya benim ekran sürem günlük 2 saat 3 saat maximumda 3 buçuk 4 saat :D
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Taş çatlasın 5 saat :D
ben 5 i falan bulsam öper başıma koyarım adam 7 saat 8 saat diyor nerdeyse 9 saat :D
ben bu greenify kurduktan sora adım sayarım çalışmaz tapatalk bildirimlerim gelmez oldu :D ikisinide uyutmadım oysaki
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Napiyonuz siz bu telefonda anlamiyorum 5 saat ve Note 3 saka gibi :D
ben 5 i falan bulsam öper başıma koyarım adam 7 saat 8 saat diyor nerdeyse 9 saat :D
ben bu greenify kurduktan sora adım sayarım çalışmaz tapatalk bildirimlerim gelmez oldu :D ikisinide uyutmadım oysaki
Auto-hibernate var o aciktir
 


Üst Alt