Xda da şuna bak dediler Android 5.1 Xposedxposed i calistiran var mi 12.1 de
12.1 e desteği yok 12 ye varxposed i calistiran var mi 12.1 de
Art kardeşimtamam bi arastirayim
birde suan kullandigimiz cm12ler dalvik mi art mi
cm12 artla birlikte geldi ama yinede yavaşlıyor ayrıca samsung uygulamaları olsa kullanılırdı o da olmadığından dolayı pek ilgim yok 
Hafiflik var tabi telefon hızlı %25 daha hızlı denilebilir@resitpolat hafifliği hissettin ama değil mi?
Söylemek beni çok sinir ediyorda stock Lollipopta telefon müzik dinlerken aynı anda multitasking yaparken müzik donuyor buna sinir oldum yok mu şöyle KitKat kalitesinde bir rom? ((sadece TouchWiz))
Anatolia xda daki romumu diyorsun denemedim hic bende suan 5.0 Rusya var 160 mblik güncelleme gelene kadar mutluydum ama şarj daha çabuk bitmeye başladıAnatolia nasıl? @resitpolat @Karargahx
.. Müsait bi zamanda farklı rom lar denicem. ..Cihazı öldürme pokitikasını şimdi de note 3 için mi uygulanmaya başladılar?Anatolia xda daki romumu diyorsun denemedim hic bende suan 5.0 Rusya var 160 mblik güncelleme gelene kadar mutluydum ama şarj daha çabuk bitmeye başladı.. Müsait bi zamanda farklı rom lar denicem. ..
Yok o dereceye gelmedi dahaCihazı öldürme pokitikasını şimdi de note 3 için mi uygulanmaya başladılar?
uygulamaları kapatır ken kasma oluyordu hafif mesela onu kaldirmislar ram bi nebze daha az tüketiyor .L21 daha iyi kurdum açılış simsiyah samsung animasyon yok bootloader yükledim yine aynı şimdi L21 deyimAnatolia nasıl? @resitpolat @Karargahx
Muhteşem! Kamera kısmı daha güzel olur umarım.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
kamera baya büyük görünüyor en az 20 mp olacak herhaldeMuhteşem! Kamera kısmı daha güzel olur umarım.
