aleranol
Üye
Ya beni guldurmeyin. Note2 de ram sorunu yokken bunda ram sıkıntısı diyorsunuz. Herşey windows değilki sistemin yapısı tamamen ayrı windowstan.
Windowsta boş ram kar olarak Linux'ta ise dolu ram kar olarak görünür. Yani amaç rami sonuna kadar kullanmak. Siz zannediyormusunuz ki nite2 de nirmalde 0.8 gb kullanıyor gerisi boş falan. Gerçekte sadece 170mb ram boş. Terminal kullananlar biliyor bunu. Ram kullanımındaki amaç kullanıcının işini hızlı ve rahat halledebilmesini sağlamak. Alt sistemler var bu cihazlarda sizin sık kullandığınız şeyleri yaptıkları kaydediyor ve istatistik olarak hesaplayarak bazı şeylere erkwn erişim için ramde saklıyor. Ama siz sadece kağıt üzerinde sıkıntı çıkarabilir diyor ele alınca da çok seri diyonuz. Sebebi ram yemesi.
Lütfen 3gb rami yine 0.5 gb eksik olur falan diye anlatmayin burada. Eğer temel sistemin gereksinimini bilmeden buraya yine 0.5gb eksik koyarlar derseniz hem yanıltır hem de komik olursunuz.
Bir sözüm de damacana plastigi veya sadece plastik diyenlere.
Evindeki laptobuna masana televizyonuna kalemine halına elbisene bie bak. Hepsinde hemde hemen hepsinde polikaebon kullanılır. Bu cihazdaki polikarbon şahsen benim de hoşuma gitmiyor ancak düşünce anlıyorsun bu plastigin neden kullanıldığını.
Ayrıca cihazın arkasını suni deriden imal edeceklerini düşünüyorum da sıcaklık ile ilgili sorunlar ve deforme sorunları olacak gibi.
Windowsta boş ram kar olarak Linux'ta ise dolu ram kar olarak görünür. Yani amaç rami sonuna kadar kullanmak. Siz zannediyormusunuz ki nite2 de nirmalde 0.8 gb kullanıyor gerisi boş falan. Gerçekte sadece 170mb ram boş. Terminal kullananlar biliyor bunu. Ram kullanımındaki amaç kullanıcının işini hızlı ve rahat halledebilmesini sağlamak. Alt sistemler var bu cihazlarda sizin sık kullandığınız şeyleri yaptıkları kaydediyor ve istatistik olarak hesaplayarak bazı şeylere erkwn erişim için ramde saklıyor. Ama siz sadece kağıt üzerinde sıkıntı çıkarabilir diyor ele alınca da çok seri diyonuz. Sebebi ram yemesi.
Lütfen 3gb rami yine 0.5 gb eksik olur falan diye anlatmayin burada. Eğer temel sistemin gereksinimini bilmeden buraya yine 0.5gb eksik koyarlar derseniz hem yanıltır hem de komik olursunuz.
Bir sözüm de damacana plastigi veya sadece plastik diyenlere.
Evindeki laptobuna masana televizyonuna kalemine halına elbisene bie bak. Hepsinde hemde hemen hepsinde polikaebon kullanılır. Bu cihazdaki polikarbon şahsen benim de hoşuma gitmiyor ancak düşünce anlıyorsun bu plastigin neden kullanıldığını.
Ayrıca cihazın arkasını suni deriden imal edeceklerini düşünüyorum da sıcaklık ile ilgili sorunlar ve deforme sorunları olacak gibi.
:

deforme olacağı ve ısı yapacağına eminim ama.