''Samsung Galaxy Note 3'' Hakkında Her Şey Burada!

Sponsorlu Bağlantılar

aleranol

aleranol

Üye
Ya beni guldurmeyin. Note2 de ram sorunu yokken bunda ram sıkıntısı diyorsunuz. Herşey windows değilki sistemin yapısı tamamen ayrı windowstan.
Windowsta boş ram kar olarak Linux'ta ise dolu ram kar olarak görünür. Yani amaç rami sonuna kadar kullanmak. Siz zannediyormusunuz ki nite2 de nirmalde 0.8 gb kullanıyor gerisi boş falan. Gerçekte sadece 170mb ram boş. Terminal kullananlar biliyor bunu. Ram kullanımındaki amaç kullanıcının işini hızlı ve rahat halledebilmesini sağlamak. Alt sistemler var bu cihazlarda sizin sık kullandığınız şeyleri yaptıkları kaydediyor ve istatistik olarak hesaplayarak bazı şeylere erkwn erişim için ramde saklıyor. Ama siz sadece kağıt üzerinde sıkıntı çıkarabilir diyor ele alınca da çok seri diyonuz. Sebebi ram yemesi.
Lütfen 3gb rami yine 0.5 gb eksik olur falan diye anlatmayin burada. Eğer temel sistemin gereksinimini bilmeden buraya yine 0.5gb eksik koyarlar derseniz hem yanıltır hem de komik olursunuz.

Bir sözüm de damacana plastigi veya sadece plastik diyenlere.
Evindeki laptobuna masana televizyonuna kalemine halına elbisene bie bak. Hepsinde hemde hemen hepsinde polikaebon kullanılır. Bu cihazdaki polikarbon şahsen benim de hoşuma gitmiyor ancak düşünce anlıyorsun bu plastigin neden kullanıldığını.
Ayrıca cihazın arkasını suni deriden imal edeceklerini düşünüyorum da sıcaklık ile ilgili sorunlar ve deforme sorunları olacak gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: H.TOGAN, codblackops2, Türe ve 1 kişi daha


Türe

Türe

Üye
Ya beni guldurmeyin. Note2 de ram sorunu yokken bunda ram sıkıntısı diyorsunuz. Herşey windows değilki sistemin yapısı tamamen ayrı windowstan.
Windowsta boş ram kar olarak Linux'ta ise dolu ram kar olarak görünür. Yani amaç rami sonuna kadar kullanmak. Siz zannediyormusunuz ki nite2 de nirmalde 0.8 gb kullanıyor gerisi boş falan. Gerçekte sadece 170mb ram boş. Terminal kullananlar biliyor bunu. Ram kullanımındaki amaç kullanıcının işini hızlı ve rahat halledebilmesini sağlamak. Alt sistemler var bu cihazlarda sizin sık kullandığınız şeyleri yaptıkları kaydediyor ve istatistik olarak hesaplayarak bazı şeylere erkwn erişim için ramde saklıyor. Ama siz sadece kağıt üzerinde sıkıntı çıkarabilir diyor ele alınca da çok seri diyonuz. Sebebi ram yemesi.
Lütfen 3gb rami yine 0.5 gb eksik olur falan diye anlatmayin burada. Eğer temel sistemin gereksinimini bilmeden buraya yine 0.5gb eksik koyarlar derseniz hem yanıltır hem de komik olursunuz.

Bir sözüm de damacana plastigi veya sadece plastik diyenlere.
Evindeki laptobuna masana televizyonuna kalemine halına elbisene bie bak. Hepsinde hemde hemen hepsinde polikaebon kullanılır. Bu cihazdaki polikarbon şahsen benim de hoşuma gitmiyor ancak düşünce anlıyorsun bu plastigin neden kullanıldığını.
Ayrıca cihazın arkasını suni deriden imal edeceklerini düşünüyorum da sıcaklık ile ilgili sorunlar ve deforme sorunları olacak gibi.

Sentetik deri dediler lansmanda
 
Invoke

Invoke

Üye
Arkası sanırım çıkıp takılıyor, yoksa bana mı öyle geldi? Yani derinin altında normal plastik bildiğimiz kapak var onun üstüne deri kap gibi çıkarıp takabiliyorsun?
 
aleranol

aleranol

Üye
Vallahi onu göremedim daha videosunu izleyemdim mobilciyiz ya. Ama resimlerine bakınca sanki dediğin mümkün
 
Invoke

Invoke

Üye
Valla ben mi yanlış anladım acaba diye düşündüm ama bana öyle geldi yani. Hatta renk renk yapmışlar, çeşit çeşit bir mavi bir beyaz bir pembe artık ne istiyorsan tak çıkar olayı var gibi geldi bana. Isınacağı zaman mesela oyuna yumuluyoruz, çıkarırız. Normal kullanımda hoş durur, hem çizilmez. hem renk olayı değişiklik yapar...
 
serif55

serif55

Üye
Kendinizi kandirmayin note3 hicte beklediginiz gibi ahim sahim bi cihaz olarak çıkmadı bırakın artık şu samsung fanliginida öyle karar verin yazı yazın
 
Invoke

Invoke

Üye
Kendinizi kandirmayin note3 hicte beklediginiz gibi ahim sahim bi cihaz olarak çıkmadı bırakın artık şu samsung fanliginida öyle karar verin yazı yazın

Ne fanlığı aga, ben burda enteresan abartı samsung yaptıysa iyidir gibi bir yorum görmedim. 3gb ram yeni yazılımsal özellikler, zaten note IIIden fazla bir beklenti yoktu ki, hep noteII iyi zaten üstüne ne koyacaklar deniyordu. Adamlar da koyabileceği kadar koymuş.
 
Türe

Türe

Üye
Yakın ama :D deforme olacağı ve ısı yapacağına eminim ama.
Kesinlikle. En buyuk korkum deforme olmasi ve isiyi atamamasi

Ne fanlığı aga, ben burda enteresan abartı samsung yaptıysa iyidir gibi bir yorum görmedim. 3gb ram yeni yazılımsal özellikler, zaten note IIIden fazla bir beklenti yoktu ki, hep noteII iyi zaten üstüne ne koyacaklar deniyordu. Adamlar da koyabileceği kadar koymuş.
Hakikaten. Bundan iyisi Şam'da kayısı
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Kendinizi kandirmayin note3 hicte beklediginiz gibi ahim sahim bi cihaz olarak çıkmadı bırakın artık şu samsung fanliginida öyle karar verin yazı yazın

Herkesin beklentileri farkladır. Size göre iyi bir cihaz olmamış olabilir. Benim gözümde aynı boyutlar için karşılaştıracak olursak rakibi yok.
 
serif55

serif55

Üye
Herkesin beklentileri farkladır. Size göre iyi bir cihaz olmamış olabilir. Benim gözümde aynı boyutlar için karşılaştıracak olursak rakibi yok.
Kimseye yada özellikle birisine karşı yazdığım bir yazı değildi bu, görüşümü kişilerin bu telefon hakkındaki düşüncelerini baz alarak yazdım. Kimseylede sorunum yok Allaha şükür beni tanıyan forumumuzda yorumlarımı okuyan arkadaşlarda hak vericektir
 
aleranol

aleranol

Üye
Çok birşey getirmediğini düşünme sebebimiz not1 ve not2 arasındaki fark kadar fark olmamasıdır.
Aslinda dikkat ederseniz % 85 performans artışı mevcut cihazda. Benim not2deki son seviye yapilabilecek voktaj arttırma oc vs. işlemlerinden sinraki maximum antutu skorum 23700 dolaylarindaydi. Normal stock skor ise 17k-18k dolaylarında. hani şimdi dersek büyük fark yok diye yanılıriz. Not1 ile not2 arasındaki performans kat farkının aynısı burada da mevcut. Ama ekran, kasa, kalem, yazilim olarak cok belirgin bir fark mevcut değil belki ama yine de not2 üzerine katılarak diğer cihazlarla rekabet edebilmesi için çıkarıldığını unutmamak gerekiyor.
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Invoke

Invoke

Üye
Tanıtımda gösterdikleri video :D
 
resul.sahin

resul.sahin

Üye
Elinize sağlık :)
 


Üst Alt