AleynaGörgün
Üye
-
Konu Sahibi
-
Cok saol yinedeYahu 1.cdyi yükledim tamam güzel hoş kuruldu kies.Ama 2.cd de format falan diyor.Onudamı kuruyum?Hem bu kies olmazsa atamam mı müzikleri veya fotografları?Bide benim pc windows7 orda xp yazıyo yani uyumlu olur mu ?
arkadaşım bendede corby2 var öyle bi sorun yaşadım ve söyle bi yolla sorunumu cözdüm
AYARLAR >BAGLANTILAR > VERİ DOLAŞIMI &PAKET VERİ KULLAN
seneklerini devre dışı bırakgım zaman internet baglantısı gercekleşmiyor ve kontör üm gitmiyor
internet e girdigin zaman onları acıyorum geneldede kullanmıyorum zaten
cd bilgisayara uyumlu merak etme.
arkadaşım bendede corby2 var öyle bi sorun yaşadım ve söyle bi yolla sorunumu cözdüm
AYARLAR >BAGLANTILAR > VERİ DOLAŞIMI &PAKET VERİ KULLAN
seneklerini devre dışı bırakgım zaman internet baglantısı gercekleşmiyor ve kontör üm gitmiyor
internet e girdigin zaman onları acıyorum geneldede kullanmıyorum zaten
greenmile arkadaşım wifi kullandıgından kasıt wifi açık mı demek istedin?wifi açık olmadıgı zaman baska yerde uyarı göstermez mi?
evet o oklarda kalktı zaten
0.facebook girdimmm
0.facebook girdimmm
ben bilmiyorumYa biri bana da anlatsın nasıl giriliyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?