hemen ya froyo 2.2.1 yada 2.3.3 yüklüyorsun ardından
1- telefonda kasmalar oluyorsa bu doğaldır eski gio kullanıcısı olarak bunu rahatlıkla söyleyebilirim
2- o tele en uygun rom 2.3.3 tür genelde cihazı ilk aldığında gelir
3- ekran kararması meselesini tam anlayamadım sen dokunduğun halde ekran mı kararıyor parmağını hissetmiyor yani ?
yoksa şarzı azaldığında ekran kararır tasarruf moduna geçer
siz en iyisi ekran kararması olayını açın izahlayın !
edit: sanırım bu telefonun doğasında var kilit açma ekranı 1-2 saniye bekleyip sonra açılıyor tavsiyem 2.3.6 kullanmamandan yana ben 2.3.3 kullanıyordum sanırsam onu kurarsanaynı problemi yaşamassın