bigmod
Üye
-
Konu Sahibi
-
evet var.makro da var.kamerasi basarili bunu soyliyeyim.
- - - Eklendi - - -
telefonu tavsiye ederim.ben memnunum.bir problem yok.internette yazilanlara bakma.yok reset atiyormus yok ahizeden ses az geliyomus bunlarin hicbirini yasamadim Allah'a sukur.
Xperia u sakin alma.hem sar değeri çok yüksek hem dahili hafızası 4gb ve artirilamiyor.Teşekkürler wonder alıcak gibiyim fakat xperia u'da sony hafıza arttırma uygulaması var diyorlar ne kadar doğrudur ?
Teşekkürler wonder alıcaz vatan indirime girmesini bekliyoruz bu zamana kadar artık room rom gibi şeyleri öğrenmem lazım.
Rom root falan hakkında özel yardıma ihtiyacım var galiba 2 saatir araştırıyorum hiçbirşey anlamadım yardımcı olacak biri var mı?
teşekkürler rom yapmak için root yapmak zorunda mıyız ?
Teşekkürler rom la root farkı nedir ?
Rom yazilimi değiştirmek,root android in nimetlerinden tam bi şekilde yararlanmak. ama bunları yapmadan da telefonu rahatça kullanabilirsin. sorun olmaz
Teşekkürler xperia ray mi wonder mı son olarak ?
Teşekkürler cm9 işini çözebilirsem wonder alıcağım.
çözemedigin ne var?
- - - Eklendi - - -
Sorabilirsin
Bilmiyorum telefona birşey olucak korkusu var içimde çünkü telefon giderse bir daha zor riske girmek istemiyorum.
Her islemi eksiksiz ve tam yapinca.bir sey olmaz.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?