Samsung Galaxy Ace mi? Nokia C7 mi ??

Sponsorlu Bağlantılar

Uruloki

Uruloki

Üye
ya hakkaten ikiside kapasitif ekran iken nasıl ace ın hassasiyeti daha iyi oluyor ki ekranı plastik cihazın elde berbat bir his bırakıyor kuzeninde var bahsedilenlerden sonra bir şey sanıp baktım saniyesinde N8 e geri döndüm
 


Kingmortall

Kingmortall

Üye
tabiki c7 kardeşim ace o parayı haketmiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
Uruloki

Uruloki

Üye
ya sen Allah bilir 5800 kullanıp böyle yazıuosundur ki c7 de şu an symbian anna var benim n8 de belle var bırak belleyi anna ile ace ı duvarda duvara patlatır c7 yani anna yüklü n8 ile karşılaştırmışlığım var ve ayrıca tekrar ediyorum öyle bahsettiğini gibi güzel bir cihaz değil gayet yavaş kasıntı bir telefon efekt yoksunu filan yine benim tezim doğru çıkıyor 900 tl altı android telefon alınmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: Bomb City ve Amaru Shady
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
telefon cahili dolu forum.. biz aldık galaxy s2 ne yapıyorsa aynısını yapıyoruz eksik kalır yanımız yok nasıl alınmaz : ))


SII'deki kadar başarılı flash oynatabiliyor musun???
32 GB hafızan var mı??

vs vs
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108
AutoMManiak

AutoMManiak

Üye
    Konu Sahibi
İki telefonda elimde vee c7 çok kapalı yani şöyle desem bilgisyaara benzemiyo açılamıyorsun kişiselleştremiyorsn...galaxy ace öle değil ama :S
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
İki telefonda elimde vee c7 çok kapalı yani şöyle desem bilgisyaara benzemiyo açılamıyorsun kişiselleştremiyorsn...galaxy ace öle değil ama :S


:hmmm diyosunn

peki ne kişiselleştiriyorsun???
 
AutoMManiak

AutoMManiak

Üye
    Konu Sahibi
Bence haksızsın. Android'in Symbian Belle'den tek fazlası uygulama sayısı. Bunun dışında Belle, birçok açıdan daha kullanıcı dostu ve gelişmiş. Mesajlaşma konusuna gelelim. Benim bildiğim Galaxy S orijinal Türkçe klavye ile gelmiyor. Sen Nokia'nın dokunmatik ekranlarını hala 5800 düzeyi sanıyorsun galiba. Git ve N9 kullan. Ondaki hassasiyet Samsung'u solda sıfır bırakır. Müzik konusunda C7 sanırım çift hoparlöre ve NFCye sahip. Bir de Coverflowlu müzik yazılımı var ya; tam müzik telefonu. Kamerası yeterli. 8 MP kamera ve çift led flaş ortalama bir kullanıcıya istediği performansı sunacaktır. Oyun konusunda C7 çok daha iyi GPUya sahip. E artık anladın :)

aga biz n9 dan bahsetmiyoruzz.sende git gs2 ye bak telefon gör :ehe bu arada c7nin oyun performansı iğrenc :D galaxy s ile asphalt 6 açtım bide nokia c7 açtım. iğrenc cidden yaaa .... android ya çok komikkk :ehe yaw hala symbianı savunuyorsunuz... :ehe androiddeki uygulamalar oyunlar vb. performans olarak cok daha iyi anna belle bi işe yaramıyor...oyun oynarken android ama diğerleri derken c7 :oke:

----------Eklendi @ 19:11:26 ---------- Yazıldı @ 19:08:30 ----------

:hmmm diyosunn

peki ne kişiselleştiriyorsun???

yaw şu anlamda diyorum... yani nasıl anlatayım galaxy ace daha bi açık c7 de sıkışıyorsun çok özgür değilsin symbianda android daha özgür :oke:
 
akondd

akondd

Üye
c7 tabikide
 
Del Rey

Del Rey

Üye
aga biz n9 dan bahsetmiyoruzz.sende git gs2 ye bak telefon gör :ehe bu arada c7nin oyun performansı iğrenc :D galaxy s ile asphalt 6 açtım bide nokia c7 açtım. iğrenc cidden yaaa .... android ya çok komikkk :ehe yaw hala symbianı savunuyorsunuz... :ehe androiddeki uygulamalar oyunlar vb. performans olarak cok daha iyi anna belle bi işe yaramıyor...oyun oynarken android ama diğerleri derken c7 :oke:


Çok komiksin, cidden. Madem N9'dan bahsetmiyoruz diyorsun; niye o zaman C7 ile N9'un pazar donanım farkı olan Galaxy S'i karşılaştırıyorsun? Gel bakim, 256 MB RAM ve 680 MHz'li telefona laf atmak kolay; Nokia N9 web sayfalarında kinetik kaydırmalarda ve içerik zenginliğinde Galaxy S2'den bile iyi; Galaxy S halt etmiş.

Ace'e git o düşük çözünürlüklü ekranda dokun bir; pikseller o kadar yetersiz kalıyor ki neye dokunduğunu şaşırıyorsun adeta. Nokia C7, kesinlikle dokunmatik - ekran bakımından daha iyi performansı veriyor. Ki, Nokia N9'un da Ace'in de C7'nin de ekranları aynı tür, yani kapasitif. Senin "berbat" dediğin, ortada Corby bile olmadığı zaman Nokia'nın altın değerindeki 5800'ının rezistif ekranları :)

----------Eklendi @ 19:28:17 ---------- Yazıldı @ 19:27:20 ----------

nasıl anlatayım galaxy ace daha bi açık c7 de sıkışıyorsun çok özgür değilsin symbianda android daha özgür :oke:


Kişiselleştirme mi arıyorsun? Git N900 kullan o zaman, Android seni sarmaz, istemediğin kadar kişiselleştirebilirsin N900'ü.
 
Del Rey

Del Rey

Üye
ya bi sus allahım yaaa kendini n9 la karşılaştırmış töbe töbe :D ne adamsın :ehe n9 la gs2 ye sonra karşılaştırırız burda iksiinden bahsediyoruz :) tabi ki de adam bide n900 dio zuahhahaha :ehe ya tmm senin değişin gibi olsun ben buda c7 den bahsediyorum konu aç ben geleyim yorum atayım o zaman karşılaştırma bu konuyo yazma !

Güzel, demek ki bunu deyip, üzerine bir de Galaxy S ile C7'yi de karşılaştıran bir insan var. Oysa dediklerine göre Ace ile C7'de saplanıp kalmamız gerekiyor. Onun da galibi C7 ya, olsun :)

Here's an example:
galaxy s ile asphalt 6 açtım bide nokia c7 açtım
 
Del Rey

Del Rey

Üye
ben orda symbianla androidi karşılaştırdım :)

----------Eklendi @ 20:12:09 ---------- Yazıldı @ 20:10:46 ----------

ahahah galaxy s le c7 galibi c7 dio yaa adam gs2 ley karşılaştırsa onunda galibi sanacak zuhahahah nyese karşılaştırmalar sonra merak etme öle bi konu açaçam birazdan :D

Beyin bedava :D

1) Symbian ile Android'i karşılaştırıyorsan git de donanım dengi olanları karşılaştır bari. Mesela Ace ile C7. Bak bakalım C7 ne yapıyor onu. Yoksa N86 ile Samsung Galaxy S 2 HD LTE modellerini karşılaştırmak da var.

2) O kısımda Ace ve C7'den bahsettiğim için; tekrar C7 ile Ace karşılaştırılrsa C7'nin galip geleceği kadar uzun birşey yazmadım. Sen yanlış anlamışsın. Ki, C7'nin Galaxy S'e göre bir sürü üstün yönleri var :D
 

Lenneth

Üye
C7'nin 8 megapiksel kamerası var, kral telefon :) (AF'si yok, bulanık çekiyor ama Nokia yaptıysa iyi yapmıştır tabi ki) :)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
nokia nın batması biraz imkansız patentlerden aldığı para yeter
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
AutoMManiak

AutoMManiak

Üye
    Konu Sahibi
hihiihi gs2 devrin telefonu diyoruz hiihihi bu nedio :D
 
pRime.

pRime.

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Bomb City

Lenneth

Üye
hihihihii usb otg ne la :D ne işe yarıo :D hiç bi işe yaramıyo teefon satın alırken parasının altında özellikleri yazar android die ama usb otg die bişi hiç görmedim yani ne alemsin :ehe

USB Otg ile telefona usb bellek, mouse , klavye gibi bazı aygıtlar bağlanıp kullanılabiliyor..
 
Uruloki

Uruloki

Üye
aslında sgs2 gayet keyifli olucaktır diye düşünüyorum N8 de bu kadar tat veriyorsa mouse bağlamak iyi olur o ekrana
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
pRime.

pRime.

Üye
USB Otg ile telefona usb bellek, mouse , klavye gibi bazı aygıtlar bağlanıp kullanılabiliyor..

Bilgisayara bağladığın çoğu şeyi bağlayabildiğimizi de söyle Hakan.


----------Eklendi @ 22:49:49 ---------- Yazıldı @ 22:49:28 ----------

aslında sgs2 gayet keyifli olucaktır diye düşünüyorum N8 de bu kadar tat veriyorsa mouse bağlamak iyi olur o ekrana

Evet keyifli olur baya.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady


Üst Alt