Haber Samsung Galaxy Ace (endişe)

byqesqin

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Ace (endişe)
arkadaşlar samsung galaxy ace alıcam . sizlere şu soruları sormak istiyorum sizce dokunmatiği iyimidir ? fiyat o para 469 tl için değermi ? subway surfers temple run gibi oyunlar kasarmı şimdiden teşekkür ediyorum .
 
ace 3 alacaksansa iyidir.Eskilerde zaten kasar.
 

Invoke

Üye
Alma hacı, endişelenmekte haklısın. Paranı çöpe atma.
 
Tepkiler: .caner.

MaxipmaN

Üye
dokunmatiği güzel hill climb racing bile kasıyo alma kesinlikle
 
Tepkiler: Samet.25

AHKE

Üye
ace2 al ikinci ele onun yerine
 

Samet.25

Ace kullandigim en nalet tellerden ace den s3 miniye gectim sanki dunyanin en iyi telini kullaniyo gibi oldum o kadar berbat ace yani
 

Samet.25

Ace 3 ne beyler ciktimi o en son ace2 yokmu
 

Samet.25

Ne mantikla cikarttiysa bildigin s3 mini ayni tum ozellikleri
 
Ace plus da güzel beach buggy blitzde bile kasmiyor ve subway oynaniyor
 

caglar b

Üye
Vodafone smart mini al daha iyi
 
ace kesinlikle yüzde yüz alma.ace 2, ace 3,s3mini, en kotu wonder al.