usb bağlandığında seçenekler arasında bağlanan cihazı şarj et diye bir seçenek var. demekki bağlantı yerinde enerji akışı var. o zaman bir şekilde otg desteği olması lazım. belki sonraki güncellemelerde olabilir. A3 2016 da bile var, bu nasıl iş anlamadım.